Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskemuligheder malaysisk borneo

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Bjerre Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mr. Pikefly

Tilmeldt:: 17 Dec 2002
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mr. Pikefly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskemuligheder malaysisk borneo
    Sendt: 31 Jan 2015 kl. 18:45
Jeg skal besøge området på det nordlige Borneo nærmere betegnet Kota kinabalau og Sadakan. Er der nogen der kender til fiskeriet og mulighederne i de områder - gerne med hjælp til konkrete operatører. Det gælder både havfiskeri , men også floderne i områderne omkring sadakan

Hilsen Thomas
Til top
Steen Tofte Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sovereign Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2004
Geografisk: Lapland
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sovereign Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Feb 2015 kl. 19:55
Hej !

Jeg har haft en del at göre med fiskere i Malaysia, også på Borneo. Desvärre har jeg ikke sparet adresser m.m. men jeg er sikker på at du hurtigt kan googla dig frem til et par navne.Lystfiskeriet virker väre meget udbredt dernede. Et tips, har du med et par ABU Island i 12 eller 18 gr. så har du nogle rigtigt gode "åbnere af döre".
Tight lines !  Steen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum