Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline Drifter flydering?

 Besvar Besvar
Forfatter
Nikolaj Madsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
NikolajDK Avatar

Tilmeldt:: 30 Jan 2013
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NikolajDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline Drifter flydering?
    Sendt: 30 Jan 2015 kl. 21:30
Hej,

Jeg går og overvejer om jeg skal prøve at købe en flydering til fiskesæsonen i år. Jeg har haft kig på sådan en Guideline Drifter, som skulle være god. Jeg er træt af ikke altid at kunne nå der hvor fiskene er. Og det giver vel lidt større muligheder mht. at kaste i vinden, uden at skulle skifte plads.

Hvad har I af erfaringer med netop den, og det at fiske med flydering fra kysten? Jeg fisker med fluestang, er det til kaste i sådan et monstrum?


P.s. Hvis I kender en som har en til salg i god stand, så sig endelig til :-)


Mvh Nikolaj
Til top
Ronni Abrahamsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
RonniA

Tilmeldt:: 31 Mar 2013
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér RonniA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2015 kl. 22:08
Hej Nikolai

Jeg har præcis denne i rigtig god stand liggende, men jeg har aldrig fået den brugt og har på det sidste gået og tænkt på at sælge den, har selv købt den herinde på aktion, så du kan få den til en god pris hvis det har interesse. (Bor på sjælland, Greve)

Mvh. Ronni
Til top
Nikolaj Madsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
NikolajDK Avatar

Tilmeldt:: 30 Jan 2013
Geografisk: Kolding
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NikolajDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Jan 2015 kl. 22:27
Hej Ronnie

Det lyder da interessant! Kan du ikke give mig din mailadresse eller du kan sende mig en SMS på 29773087, så kan vi skrives vedr. pris osv.

Mvh Nikolaj
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Jan 2015 kl. 14:19
Det er en rigtigt fin flydering, som jeg selv har haft i flere år. Og den er fin at fluefiske fra, og jo, den giver jo i sagens natur langt større aktionsradius, så køb du blot sådan en :-).

Lars

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum