Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

flade i randers fjord nu

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: flade i randers fjord nu
    Sendt: 08 Jan 2015 kl. 11:49
kæresten overrasker mig idag med at spørge om vi ikke skal tage usd til randers fjord og fiske. jeg er selvfølgelig med på ideen :d men jeg er overhoved ikke vand til at fiske i randers fjord så ved ikke hvad der er at fange derude på denne tid. hun er helt vild med fladfisk osv. er de at finde derude nu? jeg regner med at tage til mellerup og stå på modsatte side af kanal øen.
 
hilfe :)
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2015 kl. 14:07
Hej Dennis.

Uden at være sikker, så tror jeg at ALT fiskeri er ulovligt i Randers fjord fra d 15/11 til d 1/3.

Rasmus

(https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=159237)
Til top
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2015 kl. 14:30
Citat: Rasmus Bech

Hej Dennis.

Uden at være sikker, så tror jeg at ALT fiskeri er ulovligt i Randers fjord fra d 15/11 til d 1/3.

Rasmus

(https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=159237)

Nå ja okay så kan det vidst være lige meget :D tak for hjælpen :)
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2015 kl. 17:34
Hvae, så vidt jeg ved, er det da kun for havørred og laks at sær-fredningstiden gælder derude? Hvor står der andet i bekendtgørelsen?
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jan 2015 kl. 17:44
Citat: Swebbe

Hvae, så vidt jeg ved, er det da kun for havørred og laks at sær-fredningstiden gælder derude? Hvor står der andet i bekendtgørelsen?


Hej Jeppe.

Det har du garanteret ret i. Jeg er bare ikke en ørn til at læse paragraffer mm Wink 

Derfor skrev jeg " uden at være sikker " i mit første indlæg Smile 

Rasmus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum