Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til at reparere mit hjul søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hjælp til at reparere mit hjul søges
    Sendt: 22 Nov 2014 kl. 15:13
Jeg har en kun et år gammelt Spro Gold Arc 1030 spinnehjul, som jeg har været super glad for. På et tidspunkt tabte jeg stangen, så den røg ned på bøjlen, og siden har den ikke villet slå tilbage af sig selv hver gang. Jeg har nu skilt bøjlen ad i den ene side, hvorefter der røg en lille metalarm ud (se billede). Nu ved jeg ikke, hvor og hvordan armen skal sidde. Der sidder en arm magen til (se det andet billede), som kan skubbes frem og tilbage, og i bunden af kammeret sidder en hvid plastikdims med et hul, som er fastgjort til selve fjederen. Jeg forestiller mig, at det lille hul i plastikdimsen er til den lille arm, men til hvilken side den skal sidde er mig en gåde. Nogen der ved noget?

vh.
Thomas


Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2014 kl. 19:20
Der er ikke et tilsvarende lille hul på den anden side vel? Altså på bagsiden af selve armen.
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2014 kl. 19:46
Mon ikke du skulle ha holdt pølsedimserne i ro
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2014 kl. 20:52
Super hjælp ,Hans -Erik, Michael er inde på noget af det rigtige, de gamle ABU hjul havde noget lignende, så du må finde 2 huller der passer til dimsen,om bøjlen skal være åben eller lukket ved jeg ikke.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Nov 2014 kl. 12:44
Tak for input! Jeg kigger efter et hul mere.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum