Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En god behandling

 Besvar Besvar
Forfatter
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: En god behandling
    Sendt: 21 Nov 2014 kl. 10:34

En god behandling

Degnen og mig var inviteret til at holde foredrag så fornemt et sted som i Izaak Walton Klubben i Hellerup Sejlklubs Lokaler. Jeg var i forvejen blevet advaret af min advokat i Sdr. Felding. " Du skal være klar over Lasse, at dem du møder derovre, de kan altså mere end deres fadervor" Jeg frygtede det værste.Wink

Nu er vi her på Hagebro egnen vant til, at når vi går indendørs stiller vi træskoene udenfor. Det gjorde jeg også, størrelse 48 og i dagens anledning med nyt rent halm.Tongue Da jeg senere gik udenfor for at ryge, så jeg, at der havde været en barmhjertelig sjæl , der på grund af lav temperatur havde flyttet dem ind i varmen.Clap

Det kan godt være det ikke var årsunger, der var med til foredraget, men hurtig opfattelse manglede i hvert fald ikke. Så oraklet i Sdr. Felding havde ret. En rigtig hyggelig aften i godt selskab med virkelige lystfiskere.Tongue

Vi kom blandt andet ind på at H.C.Andersens tandlæge i  år1850 havde arbejdet med rugekasser. Jeg fik beskrivelse tegninger og dokumentation med hjem, men mere om det senere.Wink

Der er ingen mere, der skal sige til mig at Københavnere ikke har humor.Big smile

En tak til Per og Heinz

mvh Lasse Hagebro

Forskningscenter Hagebro




Redigeret af lasse hagebro - 21 Nov 2014 kl. 10:57
Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2014 kl. 14:03
Hej Lasse
Det der med at stille træskoene, glem det, du har lang vej endnu.

1000 tak for en formidabel "guld" oplevelse både af dig min ven, og af Degnen, i kan sgu bare det der.
Jeg blev nødet til at læse godnathistorier fra din bog af "hjemmestyret" inden lyset blev slukket, og jeg faldt i søvn med et stort smil på læben.
Ha' en god week end og pas nu alle "børnene"
Bjørnekram
Per

Redigeret af Taonga - 21 Nov 2014 kl. 16:19
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2014 kl. 14:09
Kære Lasse
Endnu et bevis på at sagfører skal man forsigtige med at lytte til - de fleste herovre er bedre end deres rygte - mange af os er jo af jysk afstamning - måske derfor?
Nå - det var nemlig rigtig hyggeligt - og vi nød alle at have 'originalerne' på besøg - og klogere blev vi også (kan jo kun gå fremad) At vi så samtidig skulle have det så fornøjeligt - det gjorde det jo bare endnu bedre.
Tak for en god aften - vi håber Du og Mogens kan lokkes en anden gang, så vi kan være opdateret på jeres bestræbelser på, at man med sund fornuft kan skabe opsigtsvækkende resultater. Det er meget imponerende - som vi er en voksende skare der har indset - og som man kun kan opfordre de 'skriftkloge' i de forskellige 'væsener' og organisationer til at få kigget nærmere på !!!!
Mange gode ønsker til dig og dine assistenter - bravo !
med venlig hilsen
Heinz
ps: Vi laver squ en fanklub til den der loge herovre - Lasse ?

Redigeret af tackler - 21 Nov 2014 kl. 14:15
Til top
Heinz Gerhard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tackler Avatar

Tilmeldt:: 10 Jul 2005
Status: Offline
Beskeder: 1502
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tackler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2014 kl. 14:10
.

Redigeret af tackler - 21 Nov 2014 kl. 14:15
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum