Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ABU AMB. 6500/6501CS ROCKET

 Besvar Besvar
Forfatter
J. KROG Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
P-KROGEN Avatar

Tilmeldt:: 08 Okt 2013
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P-KROGEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ABU AMB. 6500/6501CS ROCKET
    Sendt: 06 Nov 2014 kl. 17:55
Jeg har hørt at dette hjul skulle være et særdeles godt multihjul.
Er der nogen som har erfaring med dette hjul. Eller skulle jeg hellere lede efter og bruge et AMB. Mørrum 6600/6601 CL.
Jeg fortrækker et venstre hånds hjul hvis det findes. Har tænkt mig at bruge det på kysten.
Hilsen Jørgen
Til top
Peder Zeuthen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peder Zeuthen

Tilmeldt:: 31 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peder Zeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2014 kl. 18:28
Hej Jørgen

Rocket hjulene er helt fantastiske, dog synes jeg at et 6000 er for stort til kystfiskeri, jeg ville vælge et 5501 rocket.
Prøv og kig på tradera.com eller Blocket.se, der kan du indimellem være heldig.
For nye hjul og tuningsdele er der http://www.sportfiskeboden.com/

held og lykke med det.

Peder
Til top
Søren Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hasselbach Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2014
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hasselbach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2014 kl. 01:23
Hej.
Helt enig Rocket hjulene er luksus udgaven af det klassiske Ambassadeur kan man sige. Det skulle være nogle af de længst kastende når de er kørt til. Nogle af versionerne har de helt gamle og yderst smukke gavle som de så ud i 50èrne og 60èrne plus al fittings i forChromet messing yperste kvalitet.

MVH.
Søren
Til top
Søren Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hasselbach Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2014
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hasselbach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2014 kl. 01:25
Til top
Søren Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hasselbach Avatar

Tilmeldt:: 28 Apr 2014
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hasselbach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2014 kl. 01:30
Hej igen.
Forresten jeg ville også vælge et 5501 Rocket (venstrehånds model) frem for et 6601 da det mere er et hjul beregnet til tungt torske fiskeri el. laksefiskeri.

MVH.
Søren
Til top
Niels Bjørbæk Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
steensbjerg Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 28
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steensbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2014 kl. 01:33
Jeg ville kigge efter et mindre hjul til kysten. men det er jo en smags sag, til det lettere kyst fiskeri optil ca 25g+- lidt bruger jeg ABU Ambassadeur Mörrum ZX -3601. til det lidt tungere kystfiskeri bruger jeg et UT tunet ABU CS Pro Rocket 5501 med fletline.
begge hjul er med ventrehånds indspinning...

Til top
J. KROG Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
P-KROGEN Avatar

Tilmeldt:: 08 Okt 2013
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P-KROGEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2014 kl. 11:51
Tak til alle. Jeg vil se efter et mindre hjul.
Hilsen/Jørgen
Hilsen Jørgen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres