Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

viskort

 Besvar Besvar
Forfatter
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: viskort
    Sendt: 18 Sep 2014 kl. 08:18
Har de fjernet fredningszoner på viskort.dk ?
Når jeg går ind under kort indhold er det ikke med.

Mvh Christian
Til top
Claus Eriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Claus E. Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus E. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2014 kl. 08:24
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2014 kl. 09:27
Du skal huske at markere fredningszoner i feltet øverst højre hjørne
Til top
Thomas Sten Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thomas S. Jørgensen Avatar

Tilmeldt:: 09 Mar 2014
Geografisk: Brønshøj
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2014 kl. 09:30
Tryk på kortindhold i øverste højre hjørne. Sæt de nødvendige flueben i menuen, så kommer de frem.
Knæk og bræk
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2014 kl. 10:18
Citat: damquick

Har de fjernet fredningszoner på viskort.dk ?
Når jeg går ind under kort indhold er det ikke med.

Mvh Christian

Hvis du bruger en telefon, så kan det godt være zonerne mangler, de gør de på min Samsung, men på PC'en er alt som det plejer at være. Confused
Mvh
Henning
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2014 kl. 18:08
Det er kun regioner , kommuner ,regionskontorer , kommunekontorer , borgerservise i kort indhold på min pc ?

Det link som Claus har lagt ind virker ikke

Mvh Christian
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2014 kl. 18:20
Citat: damquick

Det er kun regioner , kommuner ,regionskontorer , kommunekontorer , borgerservise i kort indhold på min pc ?

Det link som Claus har lagt ind virker ikke

Mvh Christian

Du har ret med hensyn til Claus's link, men det lyder til, at du har alligevel fundet det rigtige sted http://viskort.dk/VisKort/Popupmap.aspx

Men det ser desværre ud til, at der er uorden på siden, - jeg kan heller ikke længere se fredningsbælterne på min PC, her kl 18:20! 
Mvh
Henning
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2014 kl. 19:05
hej
jeg googler fredningsbælter, så kommer der en adgang her

http://viskort.dk/viskort/PopupMap.aspx?CallingApp=BorgerDk&PageId=def&ActivePanelTabs=a,r,k&ActivePaneId=a&MapThemes=bg,sat,fd,kom&DefaultOn=bg

og her er fredningsbælterne mulige at vælge ude til højre - og de virker

mvh hcg
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2014 kl. 19:15
http://naturerhverv.dk/fiskeri/kort/kort-over-fredningsbaelter/

Her virker det.
Til top
Claus Eriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Claus E. Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus E. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2014 kl. 19:22
Hov kan godt se, at det ikke virker. Hvis du kopierer linket til din browser, så virker det, men der er da heldigvis andre, der har kunnet levere et brugbart link Smile

Mvh

Claus
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2014 kl. 19:56
Så virker det , man skal ind på naturerhverv og der fra kan man komme ind på siden.

Mvh Christian
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2014 kl. 19:05
Her linker den vistnok - håber jeg

naturerhverv.dk/fiskeri/kort/kort-over-fredningsbaelter/
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum