Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Abu garcia 25233

 Besvar Besvar
Forfatter
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Abu garcia 25233
    Sendt: 08 Sep 2014 kl. 12:56
jeg mangler en skrueknob til mit abu garcia 5601AB, den som sidder til den mekaniske bremse

den har reservedels nummer 25233

nogle der ved hvor man kan finde den så det ikke tager en måned før posten kommer med den Confused alternativt en uoriginal Confused
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Christian Fangel Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ChristianF

Tilmeldt:: 13 Feb 2007
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianF Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2014 kl. 17:17
Prøv BlakDogTackle.com
Smile
Christian
Til top
Steen Vad Knudsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen V Knudsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2011
Status: Offline
Beskeder: 375
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen V Knudsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2014 kl. 00:36
Hej Rene.
Besøg din lokale forhandler. Bed ham om at bestille delen ved pure fishing. En uge efter har han den hjemme med mindre den ikke er på lager. 
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2014 kl. 07:34
jeg endte med at runde den lokale forhandler, det var nok meget godt for fandt ud af der faktisk var et par ekstra ting inden i kappen som jeg også mangler..

så nu er det bare at vente på det kommer hjem..

derudover kan jeg afsløre at selvom reservedels nummeret er skiftet så passer de nye kapper over...
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum