Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fjollede overskrifter på auktioner

 Besvar Besvar
Forfatter
anonymous Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anonymous Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2014
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anonymous Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fjollede overskrifter på auktioner
    Sendt: 31 Aug 2014 kl. 12:38
Det er da for dumt, at nogle af de folk som sætter grej på auktion eller til salg under Samlergrej, de i overskriften beskriver deres vare med ord som "Gammelt antikt samlergrej".

Når noget grej er sat på auktion eller til salg under Samlergrej, så er det vel implicit, at det drejer sig om noget gammelt antikt samlergrej, og sælgeren vil da få meget mere ud af en overskrift, som rent faktisk beskriver varen.

Det er jo nok de færreste, som vil bruge tid på, at klikke på på 20-30 varer for at se, hvad der gemmer sig bag nogle intetsigende overskrifter.
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2014 kl. 17:49
denne tråd minder meget om den jeg lavede for noget tid siden http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum/forum_posts.asp?TID=48618&title=for-f-auktions-oplysninger

jeg er enig med dig men som ses i "min" tråd er en del af anden mening. og det bliver sikkert ikke anderledes så længe der ikke er nogen moderator der tvinger folk til at give udførlige oplysninger ved handel
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2014 kl. 17:55
Eller hvad der gemmer sig bag nogle intetsigende profiler
Det er da for dumt NRE

/J
Til top
jØRN tONNESEN Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hardy Jorn

Tilmeldt:: 08 Jun 2010
Geografisk: fREDERIKSHAVN
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hardy Jorn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2014 kl. 18:36
Ja det vil jeg give jer ret i, og nogle af betegnelserne er helt ude i hampen, og så når man modtager det som de mener er antik, så er der brugt tape for at beskytte blink-spinnere, og så er der engang rengøring af blink eller spinnerene inden de kan indgå i samlingen, det er heldigvis ikke alle der går det. ( en devon spinner er ikke en Wobler ).
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2014 kl. 21:07
anonymous

Ja det er da NRE der har fået en tiltrængt ansigtsløftning....men tænk jer at gemme sig bad det grimme grafiskefjæs...sikken en tøse dreng. anonymous...stå frem og tag dine prygl eller roser som os andre.
Får en mærklig tanke det er måske den store skallefanger Kehler der gemmer sig bag ....WHO knows

Redigeret af Taonga - 31 Aug 2014 kl. 21:12
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2014 kl. 14:20
Det som Any-mouse eller NRE reelt efterlyser, er at andre skriver deres salgsanoncer på en sådan måde, så han sparer tid, hvis de ikke gør det, så "er det bare for dumt". Tjah, måske forståeligt, men ikke just tolerant eller velovervejet.
 
Det Ronny efterspørger i sit gamle indlæg, er at netop de oplysninger HAN mangler, skal gøres obligatoriske - det vil her sige: Nypris og øhhhhh
Det er reelt det samme igen, man går ud fra at ALLE er som "mig", ser det samme, skal bruge det samme etcetera - kort sagt ingen forståelse eller respekt for at, andre kan se anderledes på hvad der er væsentligt og hvad der ikke er.
Ronny går endnu længere: "så længe der ikke er nogen moderator der tvinger folk til at give udførlige oplysninger ved handel" - står der i denne tråd.
Igen, selvfølgeligt ser alle det på samme måde som lille mig, ellers skal der en "moderator" til - for at få dem til det.
O Tempora o mores
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2014 kl. 14:27
Folk må kede sig...
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2014 kl. 17:15
det var da utroligt, jeg har erkendt det med nypris ikke er aktuelt og ikke velovervejet af mig op til flere gange men alligevel skal der smøres rundt i det hele tiden.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum