Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reflextape

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Reflextape
    Sendt: 19 Aug 2014 kl. 17:08
Jeg har været i mine gemmer, og har fundet en del støbte råblink, som jeg vil have dekoreret.

Nu for mange år siden, købte jeg reflex tape, i regnbue farve og perlemors farve, er det noget, der kan købes i dag?

Så vidt jeg erindrer, så købte man enten rene farver, eller i blandet ass. farver, man selv skar til.

Mvh
P.K.


Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2014 kl. 17:19
Hej Per, jeg har kikket forgæves efter det de seneste år, da mine reserver også er ved at være i bund.
K&B Steen
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2014 kl. 18:36
Hejsa
Er det sådan noget i den retning ?

http://aekvator.dk/?page_id=1594
Til top
Michael Boysen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael Boysen Avatar

Tilmeldt:: 10 Aug 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael Boysen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2014 kl. 18:40
Citat: snøvledk

Hejsa
Er det sådan noget i den retning ?

http://aekvator.dk/?page_id=1594

Hvis ellers jeg har fundet det rette materiale, så er dette link vist bedre:
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2014 kl. 18:44
Det var også det jeg prøvede at linke til :-)
Til top
ronnie jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rjensen

Tilmeldt:: 16 Nov 2012
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2014 kl. 18:45
pallex.dk
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2014 kl. 18:46
Hej Per, har lige set nogle auktioner på tradera, med udløb i aften 20,39 - her er der 13 blade med reflekstape, pt til 25sek - så hvis du er hurtig så - - -
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2014 kl. 19:57
Tak for henvisningerne på tape, jeg skal lige have undersøgt, hvad for en type, der har den bedste lim.

Jeg var lige arkivet, og det her link, har vist alt det, vi evt. skulle brugeWink

http://www.luremaking.com/catalogue/catalogue-index/catalogue-items/bulk_prism_tape.htm

Mvh
P.K.



Redigeret af PK - 19 Aug 2014 kl. 21:03
Til top
CRC Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mallow Avatar

Tilmeldt:: 06 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 732
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mallow Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2014 kl. 20:38
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Aug 2014 kl. 21:41
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2017 kl. 14:08
Jeg har investeret i regnbue folie fra Ækvator Sport -  rigtig godt, men jeg er lidt på den, da jeg har nogle blink, som er små 170mm. lange, så er standard længden i folien i regnbuefarvet for korte, og jeg ville helst have et helt stykke limmet på.Cry

Er der evt. nogen der kan henvise til regnbue folie i store stykker, mindst 250mm. lange , eller evt. i hel rulle, lad mig hører, om der er nogen, som ved, hvor man kan erhverve regbue folie i lange / store stykker.

På forhånd tak.

Mvh
Per karlsen.
Til top
MICHAEL ROLSNER Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ROLSNER

Tilmeldt:: 19 Mar 2007
Geografisk: Billund
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ROLSNER Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2017 kl. 14:32
Værsgo´, jeres ønsker kan opfyldes:

http://tackle.dk/diverse/1644-refleksfoliereflexfolie-store-ark-kaempe-sortiment.html
Til top
Per Johannsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pj62

Tilmeldt:: 07 Jan 2011
Geografisk: Aars
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pj62 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2017 kl. 16:24
Her er der lidt fra Sverige 
http://www.svenskfiskeshop.se/
mvh Per.J. 
Til top
Per Johannsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
pj62

Tilmeldt:: 07 Jan 2011
Geografisk: Aars
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pj62 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2017 kl. 16:26
og Holland Big smile
https://lureparts.nl/


Redigeret af pj62 - 04 Apr 2017 kl. 16:28
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2017 kl. 22:54
Hej Michael.

Ja, det er jo så prøvet, jeg har handlet den portion flere gange, men det er jo blandet farver, så netop regnbue foliet, er stadig ikke muligt at købe for sig, men det er absolut det sted, hvor vi får mest folie for pengene, vis man skal bruge det hele og ikke kun en farveWink

Mvh
Per karlsen.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2017 kl. 23:04
Hej Per.

Tak for linkene. Desværre er folie / flex stykkerne lige korte nok, men til gengæld er der på begge link, mange spændende ting, som lige skal nærstuderes Wink, der flere ting, som frister!

Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 05 Apr 2017 kl. 07:45
Til top
Jørn Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørn Mortensen

Tilmeldt:: 27 Nov 2005
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 157
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Mortensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2017 kl. 13:06
http://www.lionfish.dk/selvklaebende_materialer.htm
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2017 kl. 13:09
Har en del liggende fra ækvator som jeg vil prøve at få solgt
Til top
Carsten Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
limfjord Avatar

Tilmeldt:: 26 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 633
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér limfjord Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2017 kl. 20:32
://www.toko.dk/advanced_search_result.php?search_in_description=&keywords=tape&osCsid=cfa57d0df4d43704cfb4c7b35edda907&x=17&y=2

Redigeret af limfjord - 05 Apr 2017 kl. 20:33
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum