Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

flue søer østjylland

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dummiz Avatar

Tilmeldt:: 18 Jan 2008
Geografisk: Gjerlev
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dummiz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: flue søer østjylland
    Sendt: 12 Aug 2014 kl. 06:25
Hej alle sammen.

jeg er ved at lære at bruge min fluestang så jeg bruger nok lidt mere plads til at kaste end normalt jeg er fra Randers og ville høre om der er nogle gode P&T søer med godt plads i østjylland? Jeg ved der er pindsmølle men er der andre? :)
Til top
michael ditlev hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hansenvr6 Avatar

Tilmeldt:: 25 Dec 2011
Geografisk: 8410 rønde
Status: Offline
Beskeder: 66
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hansenvr6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2014 kl. 07:49
der er en i fannerup, der er meget plads omkring dig
Til top
john vilhelmsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
jogevi

Tilmeldt:: 17 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jogevi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2014 kl. 08:52
Der er også Gudenådalens p+t mellem Ulstrup og Bjerringbro der er du ikke afhængig af vindretning man kan bare gå over på den anden side af søen,godt sted at øve sig
Hej John
Til top
Lars Møllenberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Møllenberg Avatar

Tilmeldt:: 26 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 124
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Møllenberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2014 kl. 08:56
Ellers er det da bare ud på fjorden. Det koster da (næsten) gratis og der burde være plads omkring dig. Sleepy
Til top
Casper Soelberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skurken90 Avatar

Tilmeldt:: 24 Maj 2011
Geografisk: Randers
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skurken90 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2014 kl. 09:44
Jeg har hørt lidt om Purhus er begyndt at fange fint igen, og da søen ikke er særlig stor ville jeg mene det ville være et fint sted og begynde.

Redigeret af Skurken90 - 12 Aug 2014 kl. 09:45
Til top
mikael nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
gydensen

Tilmeldt:: 22 Apr 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér gydensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Aug 2014 kl. 17:55
Grumstrup masser af fisk
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum