Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gammel grej

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TommyF

Tilmeldt:: 01 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Gammel grej
    Sendt: 06 Aug 2014 kl. 14:51
Hejsa

Har ikke fisket i 20 år snart, men fiskede meget i mine yngre dage,, i den forbindelse arvede jeg mine fars gamle spiltcane stænger med hjul på for 30 år siden, jeg har haft dem liggende siden uden at røre dem da fiskeriet jo gik i stilstand, men nu tro jeg de skal videre til en der kan nyde dem, tror ikke stængerne duer mere, måske, men de er vel egenligt også kun samle objekter til væggen vil jeg tro.
Er der nogen her der ville være intereseret i dem mon's tro.

Smider gerne billede på mail når jeg for dem taget. Wink
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2014 kl. 15:09
Jeg vil MEGET gerne se dem Smile

Mvh Nick
Til top
Topper Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toppen

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toppen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2014 kl. 15:15
Hej Tommy
Nogle splitcane stænger er desiderede samle opjekter, andre er ikke så spændende rent samler mæsigt, men kan både være sjove og flotte på vægen i "herre værelset"
kan du evt se nogle mærker på stagen (producent, længde, klasse/kastevægt mm)?
har du et billede af dem?

MVH
Topper
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2014 kl. 16:30
Hej Tommy - forstår problemet. Det bedste du kan gøre for at få en rimelig pris i forhold til stængernes kvalitet (se ovenfor), er at smide dem ud på en auktion, hvor du ved samlere og fiskere ser dem og tilpas mange af dem.
Du bør ALDRIG sælge noget der potentielt er noget værd, til en eller anden larmende karismatisk "has bin", uden at tjekke priserne - grundigt.
Jeg ville aldrig sætte en salgspris på noget uden en række pålidelige referencer.
En længere løbende auktion løser dette problem.
K&B
Til top
anonymous Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
anonymous Avatar

Tilmeldt:: 23 Jul 2014
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér anonymous Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Aug 2014 kl. 23:02
Hej Tommy, det er generelt sådan, at de fleste lystfiskere har været gode til passe på og gemme på deres fiskegrej, så derfor findes det enorme mængder af gammelt fiskegrej, og det gør, at priserne på antikt fiskegrej er urimeligt lave.

Hæng din fars gamle stænger og hjul op på væggen i dit herreværelse, og nyd det smukke håndværk.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TommyF

Tilmeldt:: 01 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Aug 2014 kl. 20:55
Takker, jeg ser på det :-)
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TommyF

Tilmeldt:: 01 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2016 kl. 11:35
Bare en tilbage melding, fik et bud fra en Engelsk antik Hardy forhandler på 250 £ for de to hjul alene, spøjst nok Sleepy
Til top
Niels Riis Ebbesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NRE

Tilmeldt:: 18 Sep 2011
Status: Offline
Beskeder: 527
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NRE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2016 kl. 12:49
Gamle Hardy ting, gamle ABU Record ting og gamle ABU Ambassadeur hjul kan være i ret høj kurs, men det skyldes, at der er nogle dedikerede samlere til disse emner.
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2016 kl. 13:20
Hej Tommy.
Når er engelsk forhandler af gammelt grej tilbyder 250£ så er der grund til lige at tjekke hvad du har,, det kunne jo være det var noget mere værd. Du er velkommen til at sende mig en mail på dr.faber@tdcadsl.dk eller opliste her på forum hvad du har, så skal jeg hjælpe dig efter bedste evne. mvh
Carsten Faber FMD DGK
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2016 kl. 16:37
se det sidste er nok det bedste du kan gøre, de der GUTTER i DGK er rene troldmænd hvad angår Antikt grej
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2016 kl. 17:46
Takker for de pæne ord Per.
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TommyF

Tilmeldt:: 01 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 21
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2016 kl. 22:11
Takker,er lige på lang weekend, mailer når jeg er hjemme Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum