Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Anholt

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Anholt
    Sendt: 13 Jul 2014 kl. 00:07
Hej fiskefolk

Jeg skal en tur til Anholt i slutningen af juli og vil høre, om nogen af jer har erfaringer med gode spots eller andre gode tips denne perle i Kattegat? Det er min plan at fiske efter havørreder, men vil det være muligt at fange makreller også?
vh.
Thomas
Til top
Ole Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
planreimport

Tilmeldt:: 30 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér planreimport Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2014 kl. 08:55
Ja... Der er mange fine steder. Stenklippen .Ved havnen og lidt opad mod Camping plads. Sønderbjerg ,, helt fra syd  og næsten helt op til havnen.  Lidt overset er nok Nordsiden ,  ca. halvvejs  til Fyret.. Fine steder med masser af multer og små ørred. Det er sjovt at se hvordan store stimer af multer , græsser på sten områderne. Der er chance for havaborre alle stederne og makreller fra havnemolerne.
mvh Ole

Pladserne er bedst i pålandsvind, 

mvh Ole
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2014 kl. 10:02
Tak for spændende svar. Sommerhuset ligger ud til Vesterstrand, så det lyder, som om det vil være et godt bud at fiske derfra og opad til havnen og rundtom til campingpladsen. Det bliver nok aften- og natfiskeri, så må jeg fange makreller på molen om dagen. Multerne satser jeg ikke på, men de kunne være en spændende bifangst.
Til top
Ole Larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
planreimport

Tilmeldt:: 30 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 37
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér planreimport Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jul 2014 kl. 10:21
Fra nedgangen til Vesterstrand og 1000 m. mod havnen er der rigtig godt. Der er der  småsten havbund og chance for pigvar. .Det er kun 30 m ude men bunden forandrer sig hele tiden på grund af strømmen. En måned er der godt med sten der og næste måned er de dækket til igen. God fornøjelse

Mvh. Ole
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum