Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Laksefiskeri sydnorge

 Besvar Besvar
Forfatter
Jacob Hougaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jlho2109

Tilmeldt:: 19 Maj 2014
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jlho2109 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Laksefiskeri sydnorge
    Sendt: 04 Jul 2014 kl. 14:34
Hej Allesammen.

Søger lidt noge forslag til nole lakse elve i sydnorge, havde tænkt mig at tage til bjerkreim i uge 28-29 eller 30  men da det ikke rigtig ser ud til at det kommer til at regne deroppe så søger jeg lidt nogle alternativer.

Jacob
Til top
Erik Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Vejlefluefiskeren

Tilmeldt:: 27 Apr 2014
Geografisk: Vejle
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vejlefluefiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2014 kl. 10:13
Bjerkreim får massiv nedbør de næste par dage, og der står rigtig mange laks og venter på at gå op, så den kunne nu være et godt bud alligevel Tongue 
http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Bjerkreim/Bjerkreimselva/
Til top
Jacob Hougaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jlho2109

Tilmeldt:: 19 Maj 2014
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jlho2109 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2014 kl. 10:25
Jeg skal lige se kurven gå op før jeg kan være sikker på der rent faktisk kommer vand deroppe :) men har set de lover vand :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum