Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Chatbox til køb/salg/auktioner ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Chatbox til køb/salg/auktioner ?
    Sendt: 21 Jun 2014 kl. 20:26
er det ikke muligt i kan lave en chat vindue ved køb/salg/auktioner så man kan spørge ind til tingene der købes/sælges/byttes ?

det kan man jo i alle andre forums tråde så hvorfor ikke der ? hvis det er fordi alle ikke skal kunne se beskeden kan man som bla på dba vælge om alle skal kunne se beskeden eller kun den der spørger og den der ejer varen
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jun 2014 kl. 20:37
du kan da bare trykke på navnet på ejermanden og der åbnes en mail til vedkommende

/J
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jun 2014 kl. 20:40
Send en mail, så er problemet løst...Wink

Ps. Heldigvis er det valgfrit på DBA, så slipper man for alt det useriøse støj...Approve
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jun 2014 kl. 20:41
ja det ved jeg godt, men det er noget lettere at kunne skrive samme sted som varen bliver sat til salg. og det kan sku ikke være særligt bøvlet at lave en chat mulighed
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jun 2014 kl. 21:11
Citat: Ronny73

ja det ved jeg godt, men det er noget lettere at kunne skrive samme sted som varen bliver sat til salg. og det kan sku ikke være særligt bøvlet at lave en chat mulighed

Generelt bliver der ikke gjort noget for brugeren på dette site, udover flere annoncer..

Jeg har bla. Spurgt til om man ikke kunne få lavet så dvd, vhs,  bøger er delt op under auktioner i denne kategori så man ikke skal sidde og trykke på hver enkelte for at se om det er en dvd, bog eller vhs da folk som sælger på dette site tit er dårlige til at informere i "overskriften" om det er det ene eller det andet, til tider er der 150+ stk. Til salg i den kategori. .. og jeg er kommet med andre forslag for at gøre det mere overskueligt ift. køb/salg generelt, jeg ved at andre brugere også har forsøgt, men uden held.


Redigeret af Bishop - 21 Jun 2014 kl. 21:27
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Steen T Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
SoftboyDK Avatar

Tilmeldt:: 15 Mar 2007
Geografisk: Omkring Køge
Status: Offline
Beskeder: 615
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SoftboyDK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jun 2014 kl. 21:39
Siden er jo bare en pengemaskine .. !!
Hellere 1 flue i vandet end 10 i æsken ....
Til top
Jens Lønberg Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jenslp

Tilmeldt:: 21 Dec 2004
Geografisk: Vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 217
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jenslp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Jun 2014 kl. 23:09
God ide Ronny. 
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2014 kl. 01:03
Hvornår indser folk, at dette site blev lavet for 200 år siden, da der ikke var noget der webdesign! Admin har ikke tænkt sig at følge med tiden, han laver rigeligt med penge på annoncer og reklamer.. Og lige meget hvor mange forbedringer man kunne ønske sig, kommer intet til at ske :S Æv
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2014 kl. 06:43
Når nu der er så mange der er utilfreds med denne sides design, de mange reklamer, manglende dit og dat og 117 andre fejl!! Hvorfor så ikke lav den perfekte side selv, hvor alt er til UG. Det kan jo åbenbart ikke være så svært eller kan det? "Kunder" er der sikkert nok af? 

Jeg glæder mig til at se en side helt uden reklamer, kun med gode dybsindige fisketråde, hvor tonen er sober og altid hjælpsom, en side med masser af gode auktioner samt brugtsalgs annoncer hvor "kom med et bud" er forbudt!! Et sted hvor alle billederne er skarpe og beskrivelser er helt i top. Et sted hvor alle står ved deres bud på auktionerne!! En side der ikke bryder ned en gang i mellem, med et 2015 web design, hvordan det så ser ud?? Lige til 5XStar

Lige som jeg tror på sådan en side kommer for lystfiskere tror jeg desværre også på nisser og julemanden.

/J


Redigeret af Jørgen S - 22 Jun 2014 kl. 08:10
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum