Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kolding Fjord

 Besvar Besvar
Forfatter
Tommy Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TommyC

Tilmeldt:: 01 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TommyC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kolding Fjord
    Sendt: 28 Maj 2014 kl. 22:05
Hejsa.

Jeg oplevede sidste weekend at vandet var noget grumset i fjorden. Er der nogen som ved om vandet er klart nu?

Ved ikke om det kan være alger - der var ikke meget vind.

MVH
Tommy
Til top
Tommy Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TommyC

Tilmeldt:: 01 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TommyC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2014 kl. 20:13
Hej igen.

Er der nogen der vil del evt. nyt fra fjorden?

Jeg havde en tur lørdag aften frem til midnat. Havde et enkelt hug på Sømmet men det missede jeg desværre.
Derudover mistede jeg også en nummerplade på bilen i det der var nogen der havde brækket en af dem af

Der er ikke mange føde emner og indtil videre så er det min undskyldning for en lidt sløj sommer rent fiskemæssigt om end det ikke forklare det med nummerpladen.

MVH
Tommy
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2014 kl. 11:42
Hej Tommy
Det er midt i en down periode nu her, specielt på nordsiden. De lidt dybere stykker er stadigt ok medens de fladere er en ørken.
M.h.t. hærværk og lovløse tilstande ved Kolding fjord, så lad mig lige fremkomme med en alvorlig advarsel.
Skoven ved Hotel Koldingfjord og Sygepleje museet (Hotellets egen), her er stierne direkte livsfarlige for alle former for gående trafik, p.g.a. ekstrem sport / ekstreme idioter på mountin-bikes, der i den grad bestemmer dagsorden, med hotellets akcept.
Så hvis man ynder / tænker på at bruge den lille P-plads lige før museet og stik-stien ned til kysten, så pas på som bare pokker, det er ikke til at høre når de kommer og i sidste weekend, blev en ældre dame kørt ned på stykket (ikke fiskende).
Træls at det skal være sådan, men når man rækker fanden en lillefinger - etcetera.
K&B Derude
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2014 kl. 23:48
Hej

Har ikke selv hørt noget på det sidste, men vandet fjorden er jo også meget varmt i øjeblikket. 25 grader ved Løverodde i dag... Måske var det bedre at søge ud til lidt dybere vand i Lillebælt f.eks. ved Hagenør eller Strib, hvor temperaturen som regel er noget lavere.

Kedelig oplevelse med nummerpladen. Vil du oplyse, hvor det skete? Har aldrig hørt om noget lignende før, men det kunne lyde som noget, der kunne ske ved Rebæk, hvor der ofte er en del "tosser" på stranden om sommeren...


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum