Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Storabbore i Sverige

 Besvar Besvar
Forfatter
Anders Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Klaptorsken Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2014
Geografisk: Sverige
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaptorsken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Storabbore i Sverige
    Sendt: 27 Maj 2014 kl. 23:09
Hej!
Har fiskerat i en 300 HK stor sø nord for Vestervik i Sverige. Der fanges blandt meget andet nogle store Abbore på op imod 2 kg. Nu er spørsmålet om der er nogen som kunde være int. af komme op og prøve krafter med disse. Helt ny båd med ny elmoter ingår. Hytten ligger ca 1 km fra søen på privat vej.



Til top
Rasmus Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
rasmushansen.com

Tilmeldt:: 21 Sep 2010
Geografisk: Bodø, Norge
Status: Offline
Beskeder: 373
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rasmushansen.com Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2014 kl. 23:40
Hej Anders Petersen (AKA Klaptorsken LOL ), hvad er det du tilbyder ??? Hytte leje med båd eller er det en invitation til prøvefiskeri ??? Wink 
Til top
Anders Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Klaptorsken Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2014
Geografisk: Sverige
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Klaptorsken Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Maj 2014 kl. 02:49
Hej!
Som navnet måske antyder er dette ikke min stærke side. Hvad jeg vil prøve at finde ud af, er om jeg har et produkt som nogen er int. af at dele mod en mindre betaling.
Hvis jeg ikke har misforstådet "sagen" (Jeg ved ingen ting om sådant) er 2 kg. Aborre ikke almindeligt i Danmark.  
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum