Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hornfisk nær Kolding

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dennis21

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Esbjerg Ø
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hornfisk nær Kolding
    Sendt: 24 Maj 2014 kl. 17:16
Hejsa derude..

Tænkte på om nogen ved hvor der kan fanges lidt horn/havørrder. Lige pt skal være steder hvor fluestangen kan luftesSmile. Og helst nær Kolding.

Venlig hilsen

Dennis 
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Maj 2014 kl. 20:17
Prøv ved Stenderup Hage til højre for spidsen. Der er et sted, vor du kan vade ret langt ud. Men vær opmærksom på tidevandet.
Til top
Tommy Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
TommyC

Tilmeldt:: 01 Sep 2010
Status: Offline
Beskeder: 26
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TommyC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2014 kl. 19:49
Hejsa.

Jeg har set hornfisk inde i selve fjorden - ude ved Agtrup.

Er der nogen der fanger noget i fjorden?

Jeg var af sted sidste weekend men oplevede at vandet var noget grumset så jeg skiftede plads da det måske var alger som skræmte fiskene væk. Er det stadig grumset?

Ude i bæltet fik jeg en HØ på lige knap målet, en mængde små torsk og et par hornfisk.

MVH
Tommy
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Maj 2014 kl. 23:11
På løverodde har jeg haft hornfisk på krogen for et par dage siden, den blev dog ikke siddende.
Havørreden er nok den mest triggy fisk at fange her i Kolding området. De er der, men hold op hvor er de fraværende
Hilsen Kim.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2014 kl. 07:35
Jeg fanger overhovedet hø for tiden, fisker kun fra Stenderup Hage og udad. Havde et hug for tre ture siden, men det er dæleme sløjt for tiden.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum