Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Et godt spot på Als?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Et godt spot på Als?
    Sendt: 16 Apr 2014 kl. 10:17
Jeg skal besøge svigermekanikken i weekenden og vil ud at fiske søndag morgen. Jeg har ikke før fisket på Als, så jeg vil høre, om nogen har en anbefaling til, hvor det vil være godt nu. Det ser ud til, det bliver østenvind og høj sol.
Vh.
Thomas
Til top
Kim Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
FFFH

Tilmeldt:: 20 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FFFH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2014 kl. 14:18
Lidt inspiration til at finde den rigtige plads..
 
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2014 kl. 14:59
Fine sager, tak!
Til top
Kim Matthiesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KIMM

Tilmeldt:: 02 Okt 2003
Geografisk: Vejle å og Vejle fjord
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KIMM Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2014 kl. 21:03
Var ved Dyvig mandag - spændende sted. Fiskede ikke, men det var en jolle, der trak forbi 20 meter fra bredden. De fik flere fisk i løbet af de 25 minutter vi kunne se dem. Startede ved badehotellet.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres