Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

skjernå bro

 Besvar Besvar
Forfatter
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: skjernå bro
    Sendt: 14 Apr 2014 kl. 16:57
hej 
jeg har været ude at kigge ved skjernå bro ved arnborg, og kunne seat herningsportsfiskerforening har fiskerettigheder der. Så ville høre om der er nogle der har fisket der, er det godt fiskevand, bliver der fanget fisk

mvh

kent
Til top
Per Gylling hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Gylling

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gylling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2014 kl. 19:32
Det kan være et særdeles godt sted. Især ved høj vandføring holder stykket mange laks i foråret og i efteråret hober laks sig oppe her i stor mængde. Lækker vand og ikke over fisket.

Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2014 kl. 22:35
ja det var også min vurdering af det 
og så ser det ud til at være fin fluevand så melder mig nok ind bor kun 5 km der fra
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2014 kl. 23:58
Kent, så kan du ved samme lejlighed melde dig ind i Aulum Haderup Sportsfiskerforening. Så får du dobbelt medlemskab for 1800 kr i året. Så får du verdens bedste havørredvandløb med i hattenWink
Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Apr 2014 kl. 17:46
hej
så fikjeg mig meldt ind i hsf og var ude ved skjerå bro idag for første gang så og hørte en ordentlig plask fra en hale en meter foran min flue, detsværre ingen kontakt.
men ser ud til at være et super spænde fluestrækning så mange tak for hjælpen
måske vi ses ved vandet

knæk og bræk
kent
Til top
Hugo Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tobbs60 Avatar

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobbs60 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2014 kl. 15:07
Hej Kent

Hvis du skulle få lyst vil jeg gerne vise dig vandet en dag?
Her tænker jeg på alt det vand HSF råder over.
Slå en mail på hugo@fluecast.dk

All the best

Hugo
Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Apr 2014 kl. 19:23
hej hugo
tak for buddet det kan sagtens være at jeg ville være intereseret i det
jeg sender nok en mail en dag 

mvh
kent
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum