Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeferie på fyn

 Besvar Besvar
Forfatter
Frederik Sterner Bjerregaar Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fbjerregaard

Tilmeldt:: 11 Apr 2011
Geografisk: Djursland
Status: Offline
Beskeder: 116
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fbjerregaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeferie på fyn
    Sendt: 13 Apr 2014 kl. 21:39
Hej..

Vi er 4 gutter der tager afsted en forlænget weekend til Fyn, hvor tiden skal bruges på at fiske...
Vi vil gerne fiske på kysten efter HØ, men samtidig skal vi også forbi et par P&T. Derfor skal det helst ligge tæt på gode fiskemuligheder på kysten, hvorimod vi vi godt kan køre et stykke for at komme til putsøen..


Jeg vil derfor hører om der er nogle der har nogle erfaringer med et sommerhus i et godt område vi kan leje på fyn.
Links, telefonnumre osv. modtages med kyshånd!

Mvh
Frederik
Til top
Michael TwisttmannAbildtrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Twisttmann Avatar

Tilmeldt:: 10 Okt 2007
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Twisttmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2014 kl. 00:53
Hvad med den nye fiskelodge på Helnæs. Agernæs put and take ligger lige før Helnæs, som har rigtig gode fiskepladser. Der er også masser af sommerhuse på helnæs. Kig evt på Go fishing for lodge. 
Til top
S.V. Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S.V.Jørgensen

Tilmeldt:: 27 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S.V.Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2014 kl. 13:49
Hej, har fisket Fyn rundt siden tresserne og hvis jeg skulle anbefale en lokalitet, her til forårets fiskeri, hvor man aldrig helt ved: hvorfra vinden blæser, temperaturerne kan svinge meget og HØ er flygtig. Så ville jeg nok vælge Fynshoved området, fordi man næsten altid kan finde et stykke med næsten rygvind, man kan finde både flade hurtigt opvarmede strækninger samt forskellige byttedyr.
Fiskede selv mest på Horneland, Klintholm eller nordkysten (Fra Strib fyr og til Enebær odde) men med den forskel, at her ville jeg køre til hvis vejret var til det. Hvis jeg skulle vælge en helgarderet "base", ville det blive centralt på Fyns hoved. De er noget B&B derude og turistkontoret i Kerteminde må kunne finde dem for dig.
Der flere forskellige guides der dækker området, dem hører man lidt af hvert om, så jeg ville droppe den tanke også fordi man nemt kan møde lokale fiskere, som plejer at give råd og igen så svært er fiskeriet sgu heller ikke.
knæk & bræk
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2014 kl. 14:55
Hvis i ikke er kræsne og gerne vil spare penge, har jeg plads nok. Bosiddende 10km syd for Bogense - tæt på motorvejen og tæt på Æbelø
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres