Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ABU 5501 Jerk: erfaringer?

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Aabo Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
martinaabo

Tilmeldt:: 23 Sep 2013
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér martinaabo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ABU 5501 Jerk: erfaringer?
    Sendt: 07 Apr 2014 kl. 14:12
Hej,

Jeg overvejer dette hjul til jerk bait fiskeri. Er der nogen som har erfaringer med det?


Mvh Martin


Til top
Peder Zeuthen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peder Zeuthen

Tilmeldt:: 31 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peder Zeuthen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2014 kl. 14:25
Hej Martin
 
Jeg bruger hjulet og meget glad for det, det er den gamle model, uden IAR leje, det har jeg selv sat i og har skiftet lejerne ud med bronzebøsninger, det kører perfekt, fisker mest med buster, big bandit og hjemmelavede agn på 75 og 90 gr
med powerpro 0.36
 og en strike pro contest 6,6 cw 150gr
dejligt sæt

hilsner fra Peder

Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2014 kl. 14:32
Shimano Calcutta D 301 det kaster bare længere end alt andet ;-)
/Søder
Til top
undermåler Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fiskefjæs

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: københavn
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefjæs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2014 kl. 14:44
Jeg har selv et 5601JB hjul og har egentligt også været godt tilfreds. Jeg er klart ABU-mand og har derfor ikke nogen mening om Shimano hjulet Hr. Søder omtaler.
Jeg har siden 'opdateret' med til 5601 predator hjul, som efter min mening er noget bedre end 5601JB og noget mere langtkastende. Se evt her hvis du vil have en lidt nørdet gennemgang af ABU hjulene: http://fisheco.se/news.php?modulID=2&newsID=5617
God fornøjelse med det hjul du ender med at købe
Til top
Henrik ottesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
henrik ottesen

Tilmeldt:: 20 Jan 2009
Geografisk: nykøbing f
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér henrik ottesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Apr 2014 kl. 16:08
ABU.....! Længere er den ikke ;0) det er et godt hjul der tåler at blive brugt!
Til top
Martin Aabo Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
martinaabo

Tilmeldt:: 23 Sep 2013
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér martinaabo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Apr 2014 kl. 13:35
Tak for alle input. Jeg tror jeg prøver et 5501 Jerk :-)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres