Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fladfisk ebeltoft..???

 Besvar Besvar
Forfatter
mads pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
madsppp2000 Avatar

Tilmeldt:: 13 Jul 2008
Status: Offline
Beskeder: 273
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér madsppp2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fladfisk ebeltoft..???
    Sendt: 02 Apr 2014 kl. 13:36
hej folkens..
jeg er hoppet lidt tilbage i fiskeriet, da jeg har fået småbørn, hvilket både tager tid og penge fra fiskeriet. men til min store glæde, så er min søn på snart 4år, helt bidt af fiskeri, og kan bruge ham som undskyldning for at tage lidt ud med stangen. der er dog langt til at vi står sammen ved åen eller på kysten med fluekæppen efter de blanke, men vi starter et sted.
vi har fanget nogle regnbuørreder i den lokale fiske sø, og jeg regner med at tage ham med til ebeltoft færgehavn imorgen, da vinden står rigtig der, og håber på at fange nogle flade. det var den måde jeg selv blev bidt af fiskeriet da jeg var lille, og tænker at det kunne være hyggeligt at side med en sandorm, og han prøver lidt andet fiskeri en den lokale sø.

er der nogen der ved om der er fisk derude for tiden..????

på forhånd tak

mads
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2014 kl. 13:31
Hej Mads
Et rigtigt dårligt fladfisketidspunkt? Jeg mener at hun skrubbe og hun rødspætte er fredet til d. 30 april. Jeg ved ikke om det er en dum ide, men hvad med en boble og pattegrisen, hvor vandet er dybt under land? Havørred :-)
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2014 kl. 17:54
Hmm. - jævnfør #1` indlæg bør du måske tage noget sild med som agn, da torskene netop nu går ind på lavere vand!. Det giver naturligvis ikke garanti for fangst, men hvis du medtager andre forlystelsesmuligheder såsom "ild" -(lille bål) - gril med medbragte pølser/brød + (tilbehør), glemmer den lille bandit hurtigt, at der ikke hele tiden er noget, der bider på krogene Big smile

P/s - og for "himlens" skyld, sørg for, at bettemand ikke fryser, for så er al pædagogikken tabt på forhånd Wink
Mvh. - Kim


Redigeret af kikophil - 03 Apr 2014 kl. 17:56
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres