Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

lidt hjælp til abu ambassadeur 8500

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Poulsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dennis Poulsen

Tilmeldt:: 26 Mar 2014
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: lidt hjælp til abu ambassadeur 8500
    Sendt: 27 Mar 2014 kl. 22:30
Hej allesammen

Jeg har i sin tid arvet et abu ambassadeur 8500, men har ikke den store forstand på det og har aldrig fiskede med det. Men fat det frem fra gemmeren her for nylig og tænke da det måske skulle finde en fiske kammerat, men jeg vil så gerne være sikker på det virker som det skal.
Når jeg spænder det store ''tandhjul'' der sidder ved håndtaget den ene vej så kan jeg dreje begge veje på håndtaget og spolen drejer med i begge retninger, spænder jeg ''tandhjulet'' den anden vej så kan jeg godt drej håndtaget begge veje, men den ene vej klikker hjulet og spolen drejer ikke med rundt.
Er dette rigtigt det er tandhjulet på det første billede jeg tænker på.

Og til sidst hvad kan sådan en fætter sælges for, det er i flot stand med enkelte skrammer
Har nr. 740400 stående på foden


Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sulen Avatar

Tilmeldt:: 31 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 133
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sulen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2014 kl. 23:19
Det lyder som om bagstoppet er gået i stykker, for du skal kun kunne dreje en vej på håndtaget. Det store stjernehjul, er i øvrigt bremsen. Og hjulet skal "tikke" når du drejer fremad og spolen står stille. I flot stand med original emballage. 3-400 kr max.
Hvorfor slappe af i morgen når du kan gøre det idag.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum