Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Krympeflex

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Krympeflex
    Sendt: 17 Mar 2014 kl. 17:37
Jeg er på jagt efter klar krympeflex 2:1, som krymper med et slut mål på ca.5/2,5mm.

Jeg har været på nettet, og se på hvad der er, men jeg synes, at der er utroligt meget forskelligt, og ikke mindst forskellige priser / mængder.

Jeg skal ikke bruge flexen til flueloop, men til forsegling af rørfluerør, der for er jeg interesseret i en klar flex, der ikke koster alverden.

Er der nogen her på forummet, der kunne give et praj om, hvor klar krympeflex med fordel kunne erhverves.

På forhånd tak.

Mvh
P.K.
Til top
Emil Fuglsang Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Emil Fuglsang

Tilmeldt:: 15 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 71
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Emil Fuglsang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 18:09
Prøv at søge efter det hos rsonline.dk

Vh Emil
Til top
Emil Fuglsang Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Emil Fuglsang

Tilmeldt:: 15 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 71
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Emil Fuglsang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 18:23
Fx det her: http://dk.rs-online.com/web/p/krympeflex/0398436/
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 19:28
Hej Emil.

Det ser rigtig fornuftigt ud, pris mæssig, kan jeg ikke rigtig bedømme, om det er rimeligt, men jeg vil da lige have dk. rs -online i tankerne.

Det springende punkt her, er altid forsendelses omkostningerne, men det må vi se på!

Mvh
P.K.
Til top
Henrik Haupt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik Haupt Avatar

Tilmeldt:: 03 Feb 2004
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik Haupt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 20:35
Hej Per

Jeg sælger en klar krympeflex som har en indvendig diameter på 4,0mm før krymp, og krymper 2:1 til 15 kr pr. meter (det er den jeg kalder stor).

Hvis du køber for mindst 90 kr er det incl. forsendelse (ellers tager jeg 20 kr i forsendelse).

Mvh.
Henrik Haupt
www.lineloops.dk


 

Redigeret af Henrik Haupt - 17 Mar 2014 kl. 21:08
Til top
Sverre Langgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
sverre Avatar

Tilmeldt:: 02 Jan 2012
Geografisk: Storkøbenhavn
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sverre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 20:58
Hej Per.

Jeg har netop fået krympeflex hjem, i følgende størrelser:


1.2mm Krympefactor 2:1
1.6mm Krympefactor 2:1
2.4mm Krympefactor 2:1
3.2mm Krympefactor 2:1

Krympeflexen er blevet anbefalet af Jagt og fiskeri magasinet.
Jeg har desuden selv benyttet den til mine loops i lang tid, og er rigtigt godt tilfreds.

Er du interesseret høre jeg gerne fra dig.

mvh
Sverre Langgaard
tlf: 61793601

 




Redigeret af sverre - 17 Mar 2014 kl. 21:54
Til top
karsten jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
nyegaard

Tilmeldt:: 12 Sep 2008
Geografisk: aalborg ø
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nyegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 21:41
hej per

http://www.elvvs.dk/p/krympeflex-mini-box-u-lim-4-8-2-4mm-klar-8m-141888/
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 21:55
Hej Carsten.

Jeg kender godt firmaet du linker til.

Som tidligere værksteds chef / indkøber, har jeg handlet der, men de er lidt tunge, at danse med, når der skal handles privat, men det er jo generelt, når private køber hos grossister, og andet industrielt, så løber det hurtigt opWink.

Mvh
P.K.
Til top
Topper Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Toppen

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 84
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Toppen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2014 kl. 09:22
Hej Per
Jeg har et lille lager af RS's krympeflex liggende fra jeg legede/arbejdede med div. elektronik, så jeg kan sende dig et par stykker til afprøvning hvis du er intereseret?


MVH
Topper
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2014 kl. 09:31
Kan en 4,8/2,4 eller 6,4 til 3,2mm bruges? I så fald har jeg rigeligt (> 100m). Du kan købe til en flad 10'er inkl. moms pr meter. 

Du kan kontakte mig på mail arnt[a]a-com.dk
Til top
Ivan møller Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
imn

Tilmeldt:: 18 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér imn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2014 kl. 12:31
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum