Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

flexistripper

 Besvar Besvar
Forfatter
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: flexistripper
    Sendt: 16 Feb 2014 kl. 14:40
hej alle sammen.
jeg fisker en del med flue og bruge min line kurv meget ja nesten over alt.
jeg har i del tid kikket på en flexistripper men jeg kan ikke rigtig bestemme mig.
det skal lige siges at jeg bruger line kurv over alt stort set. er der nogle af jer der kan fortælle godt og kanp så godt om den.
M.V.H. johannes
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 787
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 14:46
Til top
Raymond Holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Raymond Holm Avatar

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Raymond Holm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 14:56
Jeg har fisker kyst og har kun brugt flexistripper.
Er fuldt tilfreds med den og kan ikke se hvilken fordel jeg skulle få af linekurv fremfor flexistripperen.
Men der er mange der bruger kurv så der må være nogen der har argumenter for denne fremfor stripperen.
 
 
Til top
Claus M Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fiskefreak Avatar

Tilmeldt:: 07 Feb 2007
Geografisk: Mariagerfjord
Status: Offline
Beskeder: 788
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fiskefreak Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 17:55
Hvis du fisker i frisk vind og fisker hvor bølgerne slår ind, så stripperen ikke meget bevendt da løs linen bliver "slået" ud af keglerne - ellers et ok alternativ til kurven.

Redigeret af fiskefreak - 16 Feb 2014 kl. 17:57
Venligst
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 18:06

1000 tak for info. til jer alle sammen

Til top
Carsten Fosvang Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Fosvang Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Nordsjælland og Karup å, Vänneån, Ätran og Lagan
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fosvang Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 18:09
Jeg har selv en Flexistripper, og vil sige at den væsentligste forskel på den og en almindelig kurv er at der kan ligge 2 øl i kurven.
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Feb 2014 kl. 18:34
Citat: Fosvang

Jeg har selv en Flexistripper, og vil sige at den væsentligste forskel på den og en almindelig kurv er at der kan ligge 2 øl i kurven.
Clap et væsentligt argument - dog er jeg selv meget glad for min flexistripper, og venter med øllen til jeg er på land Wink
Til top
johannes- madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
johs33 Avatar

Tilmeldt:: 10 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 109
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér johs33 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2014 kl. 09:10
tak for info alle sammen.
jeg blive nok nød til at køben en med det sammen. da jeg vil bruge den ved åen også.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum