Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vejle Fjord - Sydsiden

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vejle Fjord - Sydsiden
    Sendt: 14 Feb 2014 kl. 19:25
Jeg har ikke fisket i Vejle Fjord før, men overvejer at tage dertil i morgen middag, hvis Kolding Fjord ikke kaster noget af sig. Hvordan fisker Vejle Fjord på sydsiden for tiden? Min plan er at starte ved broen og fiske mod øst ud ad Ibæk Strandvej.
Gode råd modtages med kyshånd!
Til top
Allan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schmidtt

Tilmeldt:: 09 Jan 2014
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schmidtt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 20:11
Tag et smut ind forbi skarvens side fluefiskersiden.dk der er masser af pladshenvisninger hvis du gerne vil fiske oven i 15 andre er ibækstrandvej lige  stedet ;-) det samme på modsatte side ved skyttehuset prøv andkærvig i stedet eller omkring brejninghoved.
Knæk og bræk
Det er ikke nødvendigvis i bunden af fjorden vandet er varmest pt


Redigeret af schmidtt - 14 Feb 2014 kl. 20:13
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 22:06
Vejret besværliggøre nok fiskeriet en del. men sandes have kaster som regel fisk af sig her i de kolde måneder, så det ville være mit bud. Ellers er der ude hvor ibæk strandvej drejer op mod munkebjerg (ved ishuset) der har jeg før haft held fiskeriet i det tidlige forår. Men som sagt så bliver vejret nok din største modspiller i morgen. Knæk og bræk :-)

Mvh Anders
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 22:21
Tak for svarene. Hvorfor kommer vejret til at besværliggøre fiskeriet (blink)? Der vil være fralandsvind, som jeg erfaringsmæssigt får mest ud af.
Til top
Jes hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jhh Avatar

Tilmeldt:: 25 Jan 2010
Status: Offline
Beskeder: 420
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jhh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 22:44
Synden pivert i morgen, ingen problem - den ligger næsten parallelt med sydsiden af kolding fjord.

Men mon ikke Kolding stadig holder fisk Tongue der har dælme været gang i fiskene de sidste dage Tongue
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 22:48
Synden pivert? Som i søndenvind? Confused
Til top
Allan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schmidtt

Tilmeldt:: 09 Jan 2014
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schmidtt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 22:50
Samme vejr sidste weekend ingen problem ;-) 2 stk + 55 cm
Til top
Allan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
schmidtt

Tilmeldt:: 09 Jan 2014
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 38
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schmidtt Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 22:52
Så bare gi den gas og kom over noget vand så skal du nok finde dem knæk og bræk

Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 22:55
Så for sytten, Allan, hvor er den taget? Smuk fisk!!
Til top
Martin Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Martin Hansen

Tilmeldt:: 20 Okt 2005
Geografisk: Horsens og Vejle Fjord
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 23:08
Citat: fabioo

Vejret besværliggøre nok fiskeriet en del. men sandes have kaster som regel fisk af sig her i de kolde måneder, så det ville være mit bud. Ellers er der ude hvor ibæk strandvej drejer op mod munkebjerg (ved ishuset) der har jeg før haft held fiskeriet i det tidlige forår. Men som sagt så bliver vejret nok din største modspiller i morgen. Knæk og bræk :-)

Mvh Anders

Fiskeri ved ishuset vil nok ikke være så smart, da det er lige ved siden af udløbet af Ibæk.
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Feb 2014 kl. 23:26
Hvorfor er det ikke så smart, Martin. vi har passeret den 15/1.
Til top
Martin Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Martin Hansen

Tilmeldt:: 20 Okt 2005
Geografisk: Horsens og Vejle Fjord
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2014 kl. 10:38
Ja, men det har min hukommelse tilsyneladende ikke
Jeg mente der var fredet frem til 15/3, men de har selvfølgelig selvstændig bekendtgørelse for Vejle Fjord som ikke er revideret endnu.

pardon!
Til top
Anders Fabrin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fabioo

Tilmeldt:: 28 Nov 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fabioo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Feb 2014 kl. 10:40
Det er bare helt iorden, Martin:)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres