Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sokker med EL varme

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jesper 777

Tilmeldt:: 12 Jan 2013
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper 777 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sokker med EL varme
    Sendt: 02 Jan 2014 kl. 17:14
Er der nogen som har erfaring med sokker med indbygget el varme i waders med stocking foot og vil dele denne?


Outback

Montana

De finds i mange pris klasser.

Redigeret af Jesper 777 - 02 Jan 2014 kl. 17:22
Til top
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 17:26
Hej Jesper
Har testet et par af disse, for nogle år tilbage, var ikke imponeret, og det sted hvor batteriet sad, kunne godt gnave lidt i kanten.
Så jeg har købt nogle store smartwool strømper, og bruger en speciel type skisok, som indersok, den laver faktisk selv varme, når man bevæger sine tær.
Mvh Fætter jr
Til top
Jesper Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jesper 777

Tilmeldt:: 12 Jan 2013
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper 777 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 17:33
Hej Fætter JR

Tak for svaret.

Din løsning lyder god.

Har du et navn på den ski indersok?
Til top
Kim M Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
aammat Avatar

Tilmeldt:: 03 Feb 2012
Geografisk: DK
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aammat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 17:54
Jeg bruger nogle liner fra Lorpen og det fungere fint, men en hvilken som helst tynd svedtransporterne strømpe vil fungere da de giver dine fødder mulighed for at ånde..

Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 18:15
Kan man ånde i støvler? kræver det ikke åndbart eller er jeg skævt på den?

Tjek
www.bombayfly.dk
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 18:17
Tror det er hip som hap hva sokker du har på,
I foreksempel pvc waders :-)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Kim M Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
aammat Avatar

Tilmeldt:: 03 Feb 2012
Geografisk: DK
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér aammat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 18:26
Det jeg mener med at ånde er at den svedtransporterne liner, strømpe, hjælper til med at flytte fugt fra huden ud ydersiden af strømpen..
Det er rigtigt at i et par PVC waders forbliver fugten/sveden i støvlen, men det at fugten flyttes/transporteres væk fra huden og ud på ydersiden af strømpen hjælper meget på varmefornemmelsen..
Til top
Roholm Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fætter JR Avatar

Tilmeldt:: 21 Jun 2006
Geografisk: KBH (kender nordkysten som min lomme )
Status: Offline
Beskeder: 87
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fætter JR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jan 2014 kl. 18:56
Hej Jesper
Har haft sokken i 8 år og har tit ledt efter et nyt par, men selv om jeg har tjekket svenske og norske sider, kan jeg ikke finde dem, det er sølvfarvede meget tynde sokker, jeg købte mit par under en skiferie i sælen, og har uden held tjekket Webshoppen deroppe, men måske andre kender den, jeg vil med glæder købe 3-4 par, da jeg aldrig har prøvet noget bedre.

Det som du skal tænke mest på, er at ingenting må stramme for meget, dernede ved de de små fusser, luft dernede isolerer godt, og god plads til foden i støvlen er et must.
Heldigvis har temperaturen holdt sig godt over nulpunktet, så med lidt bevægelse på kysten, kommer vi ikke til af fryse i år :-)
Knæk og bræk 
Fætter jr
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres