Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskeri i Afrika

 Besvar Besvar
Forfatter
Kasper Rogild Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rogild

Tilmeldt:: 04 Dec 2009
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rogild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskeri i Afrika
    Sendt: 22 Nov 2013 kl. 08:08
Hej 
Jeg er i den heldige situation at jeg skal til Sierra Leone i 3mdr ude i junglen. Og der hvor jeg skal være er der tilknyttet en mindre flod,hvor der skulle gå nogle få maller helt op til 20-30kg, men disse fanges meget sjældent. Så der er Primært de mindre maller man kommer til at fange plus alverdens regnbuefarvede og sjove fisk. 

Jeg skal bruge en rejsestang til dette plus et hjul. Så der håbede jeg så i kunne hjælpe mig Smile

Jeg har selv overvejet en stang fra Savage Gear xlnt Roadrunner 6,6fod tigger, kastevægt op til 70gram og så med et godt holdbart multihjul, men hvilken? 
Grunden til jeg overvejer netop denne fiskestang er at jeg ikke på nuværende tidspunkt har en fiskestang jeg kan bruge til jerkbait efter geder og der ville denne kunne bruges senere hen. 

Er dette helt hen i hampen? Er der noget andet jeg skal overveje og priserne skal helst være til omkring 1500 for stang og hjul.

Tak på forhånd. Smile
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2013 kl. 11:58
Der har været et indlæg på tafri.dk, på deres blog, mener
Også der er video omkring netop den stang..

Mener det var meget positivt, mener en gut havde den med
udenlands, ellers så gi Peter fris et kald eller skriv til ham via

Tafri.dk, han kan helt sikkert hjælpe dig, plus han er meget skarp
på priserne i DK :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2013 kl. 12:02
Her er link til siden/video..

http://www.tafri.dk/shop/savage-gear-roadrunner-7114p.html

Her til bloggen..

http://blog.tafri.dk/?p=576

Håber du fanger et monster :D
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Kasper Rogild Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Rogild

Tilmeldt:: 04 Dec 2009
Geografisk: Viborg
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rogild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Nov 2013 kl. 07:56
Hej Steffan.

Tak for linket, jeg har dog set videoen inde fra Tafri. 
Men kunne godt tænke mig nogle havde prøvet den.

Og hvis nogle kan anbefale et godt multihjul til SU venlige priser :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum