Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Motivation til en ny Lakse-sæson!

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
martinkbh82 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jun 2005
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér martinkbh82 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Motivation til en ny Lakse-sæson!
    Sendt: 19 Nov 2013 kl. 22:05
Jeg fik for et par uger siden redigeret lidt film fra en af vores ture her i foråret. På denne tur er vi et par både fra Sundets Skrappe Drenge som tog ud fra Klintholm Havn i Pinsen.

Jeg håber at i nyder den i de 10 minutter den vare... og husk lige at sæt den i fuld hd!

Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Nov 2013 kl. 07:34
Fin film og motivationen er allerede i top, venter bare på bedre vejr så er vi kørt. Vedr filmen er det lidt ærgerligt at halvdelen af den er før og efter fiskeri hehe 
Til top
Martin Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
martinkbh82 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jun 2005
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér martinkbh82 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Nov 2013 kl. 22:01
Tak Brian.. Det samme her, jeg er total klar på en ny sæson..

Ang. filmen, så var der ikke mere fight på filmen, dels fordi GoPro´en løb tør for enten batteri eller plads og så dels fordi, at jeg ikke selv er interesseret i de film hvor man ser en mand med ryggen til, stå og fighte en fisk i 10 minutter.. det er jævnt kedeligt.. :-)
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Nov 2013 kl. 09:17
der er allerede godt gang i dem, desværre er den tyske zone jo fredet til d 15 dec 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum