Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flyder til Popper.

 Besvar Besvar
Forfatter
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Flyder til Popper.
    Sendt: 13 Nov 2013 kl. 17:03
Efter en tur rundt på nettet, for at søge efter flydere til garn, ser jeg at det ikke sådan lige, at finde et sted, hvor de kan købes.

Den tidligere forhandler, har afviklet sin forretning og er gået på pension, så jeg skal finde et nyt sted, at handle.

Jeg bruger den afbillede flyder til mine woblere og popper. Den er 72 mm. lang helt hvid, og er cigarformet med en tykkelse på ca. 16mm. på midten.



Jeg er ikke interesseret i køb i lystfisker forretningerne, men hos evt. grossister eller andre, og de skal selvfølgelig være umonteret.

Er der nogen, som kender en forhandler, vis ja hører jeg gerne omkring dette.

På forhånd tak.

NB: Er der nogen som kender den tekniske betegnelse for denne flyder, ville jeg meget gerne have disse data, evt. også, hvad for garn de normalt, bliver brugt til.

Mvh
P.K.

Redigeret af PK - 13 Nov 2013 kl. 17:04
Til top
Jim N Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
JimN Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JimN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2013 kl. 17:57
Hej.
Kunne forstille mig at de har sådan noget.

www.hvalpsund.com/index.php?id=177&L=0

Mvh
Jim
Til top
Ivan møller Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
imn

Tilmeldt:: 18 Aug 2004
Status: Offline
Beskeder: 91
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér imn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Nov 2013 kl. 23:12
Hej P.K.

Er det ikke sådan nogle her du søger ??
 
 
MVH.
 
Ivan.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2013 kl. 07:15
Der er lidt forskelligt her

http://www.ea-handel.dk/23_BOEJEFLYDERE-SC.htm

desværre er de cylinderformet og ikke formet som den på billedet..

Ellers ville jeg overveje og finde en af de lokale vodbindere, og snakke med dem om ikke du kan købe ved dem.. De har sikkert noget på hylderne du kan købe til rimelig pris..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Nov 2013 kl. 07:47
Hej Ivan.

Lige akkurat, og nu har jeg information om, hvad net type, flådet bruges til, tak for linket

Det ser så ikke ud til at de forhandler flådene umonteret, så jeg må lige forhøre mig.

Mvh
P.K.
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 09:56
I forbindelse med fremstilling af de kommenterede popper, søger jeg en person, som evt. kunne male nogle popper hoveder, for mig.

Jeg skal kun bruge små 100 stk. helt privat, og mit krav er, at vedkommende ved, hvad han roder med, og har erfaring fra eksempelvis flere års blink maling.

De popper hoveder, jeg har lavet er en ½ flyder, lavet som rørflue, hvor fronten er hulet, og centreringen forgår med en i sat kuglen, i bunden af hovedet. Det vil sige, at popperen altid centrerer.

Popperens farver, må vi snakke om, men jeg vil gerne have, at de ligner Spirit River Performanc Poppers farve skemaer.

Jeg vil foretrække, at popperens farver forsegles, da det er geddefluer, som hører til et system, hvor popperen er en løsdel, og hale sektionen, er et indstik a la DFRS!

Typen kan se på denne tegning:



Vis der er nogen, som er interesseret i ovenstående opgave, så send mig en personlig mail, så finder må vi ud af noget.
Deadline medio februar 2014!!!

Jeg har mere end 30 års erfaring med maling af agn, men har afviklet mit malerværksted, så derfor denne her henvendelse

Mvh
P.K.

Redigeret af PK - 28 Nov 2013 kl. 09:57
Til top
Jørn Frank Mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lionfish Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Status: Offline
Beskeder: 151
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lionfish Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 12:32

Ønsker de at lave deres egne flåd eller Poppers

Til utallige flåd eller endnu flere Poppers

Kr. 20.- 2 stk 30.- + porto 

 Item: 2565A  2 stk 16mm x 500m
 Item: 2565B  1 stk 20mm x 500m + 1 stk gennemsigtig plastrør 3mm x500mm
 Item: 2565C  1 stk 25mm x 500m + 1 stk gennemsigtig plastrør 3mm x500mm
 Item: 2565D  1 stk 30mm x 500m + 1 stk gennemsigtig plastrør 4mm x500mm
 Item: 2565E  1 stk 50mm x 500m + 1 stk gennemsigtig plastrør 4mm x500mm
 
 
hej Per har du set disse kunne du måske bruge  jørn lionfish
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
æ fisker Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér æ fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 12:44
Hej PK
prøv Frydendahl i Hvide Sande, de har alt til net, så mon ikke også de har det du skal bruge.
held og lykke med søgning.
hilsen Peder
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Nov 2013 kl. 13:28
Nu tror jeg lige vi skal have tjek på tråden!

JEG HAR FÅET DE FLYDERE,DER SKAL BRUGES!

JEG ØNKSKER TILBUD TIL MALING AF ½ FLYDERE!

JEG LAVER REELT DET HELE SELV TIL EGET SYSTEM!

Mvh
P.K.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum