Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fanger i havørreder ved kysten omkring Århus pt?

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianO

Tilmeldt:: 24 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fanger i havørreder ved kysten omkring Århus pt?
    Sendt: 24 Sep 2013 kl. 02:15
Kunne egentlig godt tænke mig at vide om der er nogen der har succes med det.. Fangede selv en lille en i dag på en rød/sort goby 14g ( ved starten af skoven mod moesgaard) kl 20
Til top
Peter Fosgerau Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pfr

Tilmeldt:: 21 Maj 2010
Geografisk: Hammel
Status: Offline
Beskeder: 221
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pfr Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Sep 2013 kl. 15:19
Ja, kobber-bassen gør det ved dem!
Til top
Christian Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianO

Tilmeldt:: 24 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2013 kl. 00:15
Mistede en flot flot havørrede i dag ved moesgaard på 1,5/2 kg.. kl 14 i eftermiddags.. sååå de er der, selv om dagen-) på kystwobler..

Er der ikke andre der fanger fisk omkring århus?
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2013 kl. 07:03
Citat: ChristianO

Mistede en flot flot havørrede i dag ved moesgaard på 1,5/2 kg.. kl 14 i eftermiddags.. sååå de er der, selv om dagen-) på kystwobler..

Er der ikke andre der fanger fisk omkring århus?

Jeg har fluestangen med, når jeg er på Blommehaven camping. Jeg har fanget fisk der hver gang, så selvfølgelig fanger de masser af fisk, omkring Aarhus (som alle andre steder lige nu). Husk 500 m fra Giber å på begge sider. Jeg fisker i øvrigt kun om dagen, med et par enkle undtagelser. 
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Christian Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianO

Tilmeldt:: 24 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianO Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2013 kl. 07:55
Citat: sage

Citat: ChristianO

Mistede en flot flot havørrede i dag ved moesgaard på 1,5/2 kg.. kl 14 i eftermiddags.. sååå de er der, selv om dagen-) på kystwobler..

Er der ikke andre der fanger fisk omkring århus?

Jeg har fluestangen med, når jeg er på Blommehaven camping. Jeg har fanget fisk der hver gang, så selvfølgelig fanger de masser af fisk, omkring Aarhus (som alle andre steder lige nu). Husk 500 m fra Giber å på begge sider. Jeg fisker i øvrigt kun om dagen, med et par enkle undtagelser. 

Fedt at høre-) Thumbs Up
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres