Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken flue nu?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvilken flue nu?
    Sendt: 12 Sep 2013 kl. 18:21
Jeg er totalt nybegynder med flue. Jeg har både pattegrisen og kobberbassen i æsken. Men det gyldne spørgsmål: Hvilken fisker bedst efter HØ ved kysten lige nu? Er kobberbassen god året rundt? Er pattegrisen? Eller hvornår skal de vælges?
Til top
Strit Gudmandsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
strits Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér strits Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2013 kl. 18:28
Hej I går var vi en del ude at fiske, og da var det kobberbassen, som gav gevinst.

Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2013 kl. 18:34
Efter sigende så skulle 90% være at finde fiskene og 10% handle om hvilken flue man benytter. Så har du fundet fiskene, så skulle det efter sigende være ligegyldigt hvilken flue du benytter.
Pattegrisen er en meget effektiv flue. Kobberbassen er også højt rangerende, men jeg har altså også haft nulture med begge slags fluer. Det må vel så betyde at fiskene ikke var hjemme?
Hilsen Kim.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline