Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken flue nu?

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hvilken flue nu?
    Sendt: 12 Sep 2013 kl. 18:21
Jeg er totalt nybegynder med flue. Jeg har både pattegrisen og kobberbassen i æsken. Men det gyldne spørgsmål: Hvilken fisker bedst efter HØ ved kysten lige nu? Er kobberbassen god året rundt? Er pattegrisen? Eller hvornår skal de vælges?
Til top
Strit Gudmandsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
strits Avatar

Tilmeldt:: 12 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér strits Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2013 kl. 18:28
Hej I går var vi en del ude at fiske, og da var det kobberbassen, som gav gevinst.

Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2013 kl. 18:34
Efter sigende så skulle 90% være at finde fiskene og 10% handle om hvilken flue man benytter. Så har du fundet fiskene, så skulle det efter sigende være ligegyldigt hvilken flue du benytter.
Pattegrisen er en meget effektiv flue. Kobberbassen er også højt rangerende, men jeg har altså også haft nulture med begge slags fluer. Det må vel så betyde at fiskene ikke var hjemme?
Hilsen Kim.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2013 kl. 18:54
Så har fiskene ikke været hjemme for mig indtil nu. 10+ nulture med alt lige fra blink til kobberbasse på fluestang og efter bombarda. Jeg har dog aldrig set fiskene, når jeg har været ude, så måske er forklaringen der. Damn, jeg glæder mig til den første havørred!

Redigeret af T-Pod - 12 Sep 2013 kl. 18:56
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Gert1980

Tilmeldt:: 21 Jan 2013
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gert1980 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2013 kl. 19:50
Hej
Jeg bruger en hvid flue og fanger rigtig godt med den lige nu
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
tom3011

Tilmeldt:: 14 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 76
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tom3011 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2013 kl. 21:00
Brenda i str 8-10-12 skulle være et godt forsøg også,
Tom

Only Fly
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2013 kl. 21:49
Hm!! Endnu en nultur til aften i Kolding Fjord. Kobberbasse som ophænger efter et blink kunne ikke lokke fiskene , men denne gang så jeg sgu fiskene plus faktisk et marsvin, der var oppe og trække vejret. Fantastisk! Det understreger jo bare, at det ikke kun er fangsterne, der tæller, men også naturoplevelserne. Tak for tipsene. I morgen vil jeg tage en tur tilbage til Kolding Fjord og give pattegrisen en chance.
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2013 kl. 21:57
Prøv eventuelt en skumbille. Jeg har set stankelben i overfladen og med tanke på at fiskene de ind i mellem springer, kunne det være dem de var fikseret på. Men ellers ser jeg ALDRIG fisk i fjorden. Det er en sensation hvis de viser sig. Man fanger dem inden de har vist sig.
Hilsen Kim.
Til top
michael hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tomkat Avatar

Tilmeldt:: 27 Dec 2007
Geografisk: nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tomkat Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Sep 2013 kl. 23:28
mener også brenda tager flest på den  men den er også altid påSmile
Til top
peter andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
p.andersen

Tilmeldt:: 05 Maj 2009
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér p.andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2013 kl. 11:25
Hej derude.
Jeg var på Lillebæltskysten i forgårs.
Fik en HØ i første kast, 42 cm, satte den ud igen, med sådanne en start, måtte der jo helt sikkert, være flere fisk på finnerne. Det var der også, mørksej, masser af mørksej. 35/45 cm. Det var rigtig sjovt, de figther godt, jo mørkere det blev, jo flere fisk kom der ind, helt ind. Da klokken blev 21.30 stoppede jeg, da stod jeg, bogstaveligt i sej til livet. Bare jeg dyppede topøjet, var der en fisk som prøvede om den kunne bide det af. Har aldrig oplevet noget lignende.
Jeg fiskede med "flammen" men det var nok lige meget, hvad jeg havde brugt, de angreb alt. Jeg fik "kun" den ene HØ, samt en af de mest fantastiske oplevelser på kysten, jeg har oplevet.
K&B
Peter Andersen
Kolding
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2013 kl. 17:01
Yes! Så fik jeg sgu en på krogen. Ganske vist en undermåler, som røg af igen, fordi nettet lå på stranden, men det var en fed oplevelse alligevel. Nu er der hul på bylden. :-)
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2013 kl. 17:18
sådan tillykke :D
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2013 kl. 17:33
Fedt nok. Så er de der jo Spin eller flue?
Hilsen Kim.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Sep 2013 kl. 18:19
Det var ironisk nok en kobberfarvet spinner med røde prikker.
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Sep 2013 kl. 22:39
jeg aner snart ikke hvilken flue jeg skal smide efter dem. Har ikke fanget en skid de sidste 4 gange jeg har været ude.
Hilsen Kim.
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2013 kl. 07:29
Citat: T-Pod

Det var ironisk nok en kobberfarvet spinner med røde prikker.

På med pattegrisen og få så noget fart på den flue ved indtagningen. 2-3 kast og videre. Husk hele tiden, at rette stangspidsen i lineretningen så du hele tiden har forholdsvis stram line. Du mærker med det samme, hvis en hundestejle er efter. Fordelen er også tit, at fisken bliver kroget ordentligt. Fisk steder hvor der som minimum er krusninger på vandet. Fisk kun på blank vand for hyggens skyld, men du kan selvfølgelig være heldig. Og helt seriøst...fisk nu også i badekaret i stedet for, at vade rundt i det. Hvis du vil stå på kanten af badekarret, så kast ofte på langs af kysten. Hvis andre fisker efter dig, så gå ikke i badekarret, men gå længere ud (eller ind), så de har en lille chance for at snuppe fisk bag ved digWink
Prøv evt at satse på tidsrummet stigende til faldende vand og indlæg lidt pause, hvor du hele tiden holder øje med overfladen, mens du drikker kaffe. På den måde kan man lære et stræk, at kende. Hvis du ser fisk, kan de ofte kastes til fra land. Det er tit en rytme som fiskene følger. Den dårligste form for fiskeri, er når man lige har 2 timer til rådighed, et tilfældigt tidspunkt og man slet ikke kender pladsen ordentlig. Det vil være meget tilfældigt, om man fanger noget. Så moralen er....lær en håndfuld pladser godt, som der kan veksles i mellem året rundt. En spinnefisker kan pløje meget mere vand igennem og har en større chance blot på den konto. Som fluefisker skal man lige lave lidt mere reserch. Til gengæld kan du satme fange mange fisk, når du får styr på det. 

P.s Kobberbassen er også en god flue. Derudover kan jeg anbefale Brenda, Brendas mor og flatwings fluer. Hvide fluer ala Magnus har jeg også selv i æsken. 

Knæk og bræk
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2013 kl. 16:11
Hej Jesper.

Mange tak for det meget uddybende svar. Badekar, eksisterer de også i fjorde? Har læst at man kun finder dem på åben kyst. Men jeg synes da at der er masser af tangskove tæt under land i Kolding fjord.
Hilsen Kim.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2013 kl. 17:35
Tak for et rigtig godt svar, Jesper!
Jeg passer meget præcist på den type fisker, du beskriver. Jeg er familiefar og arbejder meget, så to timer er som regel det, jeg har til rådighed. Jeg tilsluttet mig Kims spørgsmål: Badekar er da kun fra åben kyst?
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2013 kl. 17:45
Citat: Kim Krikau Jensen

Hej Jesper.

Mange tak for det meget uddybende svar. Badekar, eksisterer de også i fjorde? Har læst at man kun finder dem på åben kyst. Men jeg synes da at der er masser af tangskove tæt under land i Kolding fjord.

Uanset fiskevandet er pointen jo, at man skal have fokus fra bredden og ud. Hvor der er mulige fødeemner er der jo også rovfisk. Jeg tror at Vestergaards film har bekræftet dette så rigeligt. 
Jeg er ikke erfaren fjordfisker, men efter en 3 ture i Randers fjord i år har jeg luret, at strømforholdene og evt strømrender, spiller en stor rolle. Dermed har tidevandet også en rigtig stor betydning .....tror jeg LOL. En nød der skal knækkes for mig lige nu.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Online
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2013 kl. 18:08
En lidt overset flue---RED TAG PALMER,,den og så kobberbassen virker i øjeblikket for mig Wink

Har de sidste par ture fået både havørred og hornfisk på disse fluer  
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2013 kl. 18:56
Jeg fik i dag en sej på kobberbassen, den er meget alsidig 😉
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2013 kl. 19:49
Mine fluer er sjældent belastede. Derfor fisker jeg med en f/i line så fluen ikke kommer op i overfladen ved hurtig indtagning. Nogle gange sætter jeg stangen under armhulen og tager lynhurtigt ind. Hvis jeg gad det hele tiden, kom der nok flere fisk på land. Dog skal man hele tiden være villig til variation. En ting er sikkert en hø kan altid følge med.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2013 kl. 22:23
Ja, hvilken flue her i efteråret 2013?

Jeg er pt. ved at gennemgå alt det materiale jeg har på det danske kystfluefiskeri, også filmen " MED FLUE PÅ KYSTEN" og da jeg læste denne tråd, kom jeg lige til at tænke på kystfluefiskeriets grand old man, Orla Grell - Høng på Sjælland, hvad han egentlig sagde, og siger omkring valg af fluer til kystens ørreder.

Orla er stadig aktiv, meget endda, trods sine 76 år, ja så forgriber ørrederne sig stadig på hans fluer.

Prøv at kigge på den nedenstående reklame, der blev lavet af tegneren Lars Østergård Jensen i 1979, sammen med Orla Grell og undertegnede. Jeg tror at der er grund til eftertanke, når der vælges fluer, også her i 2013, og dog, der er intet nyt under solen, når der skal vælges kystflue mønstre, det er som det altid har været



MVh
P.K.

Redigeret af PK - 19 Sep 2013 kl. 22:42
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Sep 2013 kl. 14:26
Yes! Så kom er action på drengen. 4 havørreder på en halv times tid ved middagstid i dag. Ingen af dem store nok, men jeg lærte et par ting om vadefiskeri og fluer. Den første gik på en pattegris. Så skiftede jeg til kobberbassen, og så fik jeg tre på i rap. De to af dem sprang på helt inde, hvor jeg stod. Bombarda-flådet var helt oppe ved stangspidsen, og jeg var klar til et nyt kast, da de huggede. Fedt at opleve. Dog lidt surt, at min skæbne er ingen fisk eller meget små fisk. Men nu tror jeg på det!
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2013 kl. 18:21
Jeg må bare konstatere at jeg kan ikke fange dem
Var en tur i fjorden i eftermiddag og der skete ikke en skid. Kobberbasse som ophænger, woolly bugger og pattegris. Intet.

Redigeret af Kim Krikau Jensen - 27 Sep 2013 kl. 18:22
Hilsen Kim.
Til top
Rasmus Bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmus Bech Avatar

Tilmeldt:: 18 Okt 2009
Geografisk: Randers guncity
Status: Offline
Beskeder: 246
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmus Bech Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2013 kl. 18:51
Cutling.
Brendas mor.
bette brenda.
Pattegris(størrelse stor og en mini version)
Kobberbassen
Rør Tobis.
Fyggi
Agerhønen
Evt nogle skumfluer.

Disse fluer virker året rundt. IMO behøver man ikke andet.

Rasmus
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2013 kl. 21:02
Den våde flue fanger bedst😃😃

Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Sep 2013 kl. 21:39
Citat: Conger

Den våde flue fanger bedst😃😃

LOLThumbs Up
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2013 kl. 08:58
Citat: T-Pod

Yes! Så kom er action på drengen. 4 havørreder på en halv times tid ved middagstid i dag. Ingen af dem store nok, men jeg lærte et par ting om vadefiskeri og fluer. Den første gik på en pattegris. Så skiftede jeg til kobberbassen, og så fik jeg tre på i rap. De to af dem sprang på helt inde, hvor jeg stod. Bombarda-flådet var helt oppe ved stangspidsen, og jeg var klar til et nyt kast, da de huggede. Fedt at opleve. Dog lidt surt, at min skæbne er ingen fisk eller meget små fisk. Men nu tror jeg på det!

Når der er små, er der også store. Rigtig mange store er jo i åen nu, eller stærkt på vej. Oktober vil byde på rigtig mange farvede fisk, hvis der er lidt størrelse på. Der bliver længere imellem snapsene, af de blanke nu......bortset fra de små. De helt store blanke overspringere, bliver som at vinde i lotteriet på fluen. Det sker dog Smile. Vi andre genudsætter også rigtig mange små fisk, året rundt. De fleste som vi tager, er blanke fisk fra 45-60 cm. Du har fået hul på bylden nu og er godt igang. Fra nu af og det næste halve år, skal du bruge meget tid på at optimere dit lokalkendskab. Nøgleordene er som altid på denne tid af året, hvor fiskene koncentrerer sig om deres favorit steder: vandtemp/saltholdighed, flest mulige fødeemner. Netop derfor også godt, med fredningszoner ved udløb, fordi ferskvand tiltrækker selv om de ikke søger op. Igen det handler om pürschfiskeri på hotspots, da du ikke kan dække det samme vand, som spinnefiskeren på samme tid. Fluefiskeri er effektivt, hvis fiskene er inden for rækkevidde. Derfor er en dygtigt bombarda/bobleflådsfisker, som også har blink i lommen, skide effektiv. Knæk og bræk derude.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2013 kl. 14:09
Hej Jesper.

Så må fiskene være udenfor min rækkevide. Jeg dækker ca. 20 meter vand foran mig når jeg står i dybde til ca. skridtet.
Jeg har stået i pis regnvejr, vejrskifte, høj vandstand, lav vandstand. Det er som om Rebæk og frem til sivene er en meget tilfældig plads.
Hilsen Kim.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Sep 2013 kl. 17:54
Jeg har aldrig fanget noget ved Rebæk. Da jeg kørte ud til Agtrup Vig, skete der ting og sager.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum