Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kinetic Waterspeed 9" 5/6#

 Besvar Besvar
Forfatter
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Kinetic Waterspeed 9" 5/6#
    Sendt: 25 Jul 2013 kl. 19:54
Hej folkens.


Stangen som er beskrevet som er Kinetic Waterspeed 9" 5/6# har den nogle ulemper? Hvis ja, hvilke ulemper har I oplevet med den? Hvordan er "reaktionen" på den? Lige nu har jeg nemlig en Thompson 10" 8#, som jeg har fisket lige siden jeg fik den af min datter i fødselsdags gave. Men synes fandeme at den er for tung at stå med en hel dag. Jeg har ikke det store budget til at købe en stang, men ville også lige høre om nogle af jer kender til nogle ulemper ved denne stang, og hvis der er nogle, hvilke?


- Jeg ved godt, at den på papiret har "medium reaktion", men hvad er jeres mening?


Giv endelig nogle brugbare svar, da jeg snart skal ud og shoppe :-)


Mange tak på forhånd!
Til top
Christoffer Windfeld Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Windfeld Avatar

Tilmeldt:: 22 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 15
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Windfeld Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jul 2013 kl. 20:28
Hej!

Nu har jeg kun prøvet en #7, men en ok stang til prisen. Dog ville jeg kigge efter en bedre stang brugt :-)
Venligst Christoffer
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Safet123 Avatar

Tilmeldt:: 30 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 291
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Safet123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Jul 2013 kl. 20:40
Citat: Windfeld

Hej!

Nu har jeg kun prøvet en #7, men en ok stang til prisen. Dog ville jeg kigge efter en bedre stang brugt :-)



Den bøjer vel ikke for meget?


tak for dit svar!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres