Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Abu conolon 1000

 Besvar Besvar
Forfatter
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Abu conolon 1000
    Sendt: 24 Jul 2013 kl. 12:30
Har i et par måneder søgt efter Abu conolon 1000 i 7 og 8 fod,har kun set enkelte med trigger,er denne stang lavet i et mindre oplag ?

Og hvad er prisen for en sådan stang i flot stand vil nødig give over pris når jeg støder på den
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 12:38
Hej Kevin
den stang du søger er en af abus bedste stænger jeg har en 8" op til 15g monteret med cardinal 52 som jeg bruger i åen og ved kysten de er næsten umulige at opdrive
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 13:13
Det var kedeligt at høre,men der er ikke andet end at vente og lede videre.

Cardinal 52 har jeg en i kasse som ny jeg ikke nænner at bruge og den anden er sat til salg,så mit lette å grej består af en cardinal 152 (vistnok den billige udgave af 52`eren) og en conolon graphite i 6.5 fod,de conolon 1000 skulle bruges på kysten da jeg ikke syntes de moderne abu stænger passer til mine 80`er abu hjul.

Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 13:49
Hej Kevin
render jeg over 1 giver jeg besked
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jul 2013 kl. 16:28
Hej Kevin
Hvis du er til det sjove fiskeri hvor man ikke skyder gråspurve med kanoner og lidt en nostaltiker så prøv en SUECIA 351 ZOOM  2-15g den lærte mine piger at fiske med  og bruger den stadig Det er en suveræn kyst og å stang
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2013 kl. 13:29
Vil kikke efter den stang du nævner,men vil lige se tiden an om jeg ikke kan få fat i en conolon 1000
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres