Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Abu hjul mm auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Abu hjul mm auktion
    Sendt: 04 Jul 2013 kl. 14:55
Jeg har 18 abu hjul og andet abu ende grej og div andre hjul jeg vil sælge da jeg har fået de abu hjul og ende grej med kasser

Det drejer sig om:
Cardinal 52-54-55-44-66-77-C3-6-155-654-655
ABU1750 reservedelshjul-AMB6000-delta 3-5
BMV C
Shimano Stradic 2500 GTM-RC
orvis batennkill 5-6 og 2 hjul jeg ikke ved hvad er
og vel nok 75-80 abu agn fra 70`erne bla en rød rækan

Fleste hjul er købt her på siden og jeg regner ikke med at få det samme jeg har givet for dem,men ser ingen grund til at have dem da jeg har de hjul med kasse.

Mit spørgsmål er hvad er en fair pris at sælge alt samlet eller er det no go og bedst at sælge det løst ?? vil helst undgå at pakke og sende til 30-40 mennesker
Til top
M. Kristensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Matanay

Tilmeldt:: 28 Maj 2013
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Matanay Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 15:55
Du får nok mest for dem hver for sig. Det er nok de færreste der har lyst til at købe 18 hjul på en gang. 

Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 15:55

Du har ganske ret i at priserne er faldet drastisk det sidste 1-2 år (det har jeg selv måttet erfare ved salg). Jeg skal ikke komme med bud på samlet pris, men der er ikke tvivl om du får det bedste udbytte ved løssalg. Du kunne jo også dele varene op i grupper.

Peter
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 17:05
Kevin Jeg vil nok råde dig til at sælge dem enkeltvis måske på ebay da du nok får den bedste pris der på cardinalerne
Til top
jan broni Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
A-fiskekrog

Tilmeldt:: 02 Maj 2007
Geografisk: ?
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér A-fiskekrog Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 18:05
hejsa Kevin.
Hvad er prisen på det hele??
mvh
jan
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 18:37
tak for svar har sat det til salg enkeltvis og prøvet at dele blinkene op i små lots,måske gjorde jeg fejl ved at ikke ta et billede hvor der står t.e.x cardinal 44 og hjulfods nummeret.
Til top
Peter Vangsø Mathiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Mathiasen Avatar

Tilmeldt:: 17 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 293
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Mathiasen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 20:42
Hej Kevin
 
Man kan ikke byde på dine Cardinal 54 og 55. Du har sat budintervallene for højt i forhold til udbudspriserne. Jeg mener man ved nyt bud max kan femdoble foregående bud. Du udbyder til 1 kr og med et budinterval på 10 kr skal man byde 11 kr, dva 11 doble prisen. Det kan man ikke. Du må slette auktionerne og sætte hjulene udbudspris op eller budinterval ned.
 
Peter
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jul 2013 kl. 21:21
Tak de er ændret nu
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres