Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FIND ET EMNE

 Besvar Besvar
Forfatter
JØRGEN KROG Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J.KROG Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J.KROG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: FIND ET EMNE
    Sendt: 22 Jun 2013 kl. 12:34
Hej Jeg har flere gange søgt på et emne på Google og fundet henvisning til 123. Og hvorfor denne omvej. Er det ikke mulig at søge et emne op uanset emne kategori evnt. også i historikken/afsluttede emner.

Venlig hilsen
Jørgen Krog/a-krogen
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2013 kl. 12:40
Hej Jørgen
 
Det giver ikke helt mening det du skriver .. kan du ikke prøve at forklare det på en anden måde, så skal jeg gerne se om jeg kan hjælpe dig.
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2013 kl. 12:44
Hej Jørgen
 
Prøv at kigge lige over dit indlæg, øverst "Søg" og nedenunder "Emne søg", så kan du da starte der... Wink
Til top
JØRGEN KROG Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J.KROG Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J.KROG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2013 kl. 13:00
Hej Ørde. Jeg beklager at min formulering ikke var formuleret eller logisk godt nok. Jeg gør det bedre næste gang.

Hej Lars C. Jeg må indrømme at jeg har stirret mig blind på ???. Men alderen løser vel dette. Mange tak for dit meget hurtige svar og løsning

Tak til alle
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 22 Jun 2013 kl. 13:13
Hej Jørgen.

Du går bare op i venstre hjørne og klikker på "debatforum", og herefter åbnes i vindue hvor du kan vælge alle mulige emner, emner som du mener kunne være relevante.
Endvidere er der er felt hvor du kan skrive emnet mere specifikt samt præcisere dine søgekriterier.

God fornøjelse.
/Jim.
Til top
JØRGEN KROG Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J.KROG Avatar

Tilmeldt:: 11 Nov 2010
Status: Offline
Beskeder: 126
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J.KROG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2013 kl. 12:03
Hej Jim.
Jeg er ikke helt med, hvor findes ordet "debatforum" på hvilken side. Syntes at jeg har været langt omkring.
Jeg har lokket mig ind, vælger forum, og trykker på aktive emner.
OG HVAD SÅ.

Forudsæt at det er første gang jeg er på 123. Og er 78 og "lidt" tungnem.

Hilsen
Jørgen
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Jun 2013 kl. 12:17
Hej Jørgen.

Det er rigtigt at der ikke står "debatforum" oppe øverst til venstre nu...du er jo derinde.
Men...så går du bare op samme sted og trykker på "forside", og herefter kan du trykke på "debatforum" som nu er kommet frem lige neden under.

Her fremkommer så en masse forskellige emnekategorier hvor du kan vælge et som kunne omhandle det du ønsker at vide mere om.

Prøv dig frem og hvis det driller skal jeg nok prøve at hjælpe dig videre.

Mvh
Jim.

Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2013 kl. 10:57
hvis du eksempelvis vil søge i de emner der er skrevet i forum'et, så har du et link hvor der står "Søg", som ved vedhæftede billede .. når du skriver noget i det, søger du i debatforum'et .. 
var det det du var ude efter ?!




Redigeret af Ørde - 24 Jun 2013 kl. 10:57
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jun 2013 kl. 12:30
Citat: J.KROG

Hej Jim.
Jeg er ikke helt med, hvor findes ordet "debatforum" på hvilken side. Syntes at jeg har været langt omkring.
Jeg har lokket mig ind, vælger forum, og trykker på aktive emner.
OG HVAD SÅ.

Forudsæt at det er første gang jeg er på 123. Og er 78 og "lidt" tungnem.

Hilsen
Jørgen

78 er jo ingen alder. Iøvrigt er der meget bling bling og mange funktioner på dette website. Nogle mere logiske end andre. Bare spørg løs...
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres