Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Øland

 Besvar Besvar
Forfatter
Kent Søjborg Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kent søjborg anderse Avatar

Tilmeldt:: 06 Jun 2013
Geografisk: Fåborg
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent søjborg anderse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Øland
    Sendt: 06 Jun 2013 kl. 09:40




Kunne du tænke dig en fisketur til Ø-LAND?? Jeg har gået og tumlet med nogle planer om en tur til Øland senere på året. Mulige uger er, 38 - 39 - 40. Planen er at leje en bus i V Åby(Fyn). Jeg køre bussen, vi starter Onsdag og bruger dagen på transport, lander på pladsen onsdag sidst på dagen, spiser og sover og er så klar til fiskeri Torsdag, Fredag, Lørdag og køre retur Søndag. Hvis vi kan samle et hold på 8 kan turen laves for ca. 1100,- pr person +kost. ( tre pladser er allerede besat) Vi køre nord på til Halluddens Kursgård, et sted hvor vi kan leje en villa på dags basis, og her er der mulighed for havørred og gedde. Vi er ikke langt fra fyrtårnet Lange Erik. Turen er baseret på at ALLE giver en hånd med når det gælder forplejning så ALLE har lige mulighed for fiskeri (plejer at fungere perfekt). Turen er en FISKETUR!! så balskjorten og danseskoene lader du bare blive hjemme! Der er stor mulighed for at løbe ind i fisk der kræver at grejet er i orden, så det sørger du selvfølgelig for at have styr på inden du tager ud at fiske, så vi ikke skal bruge tid og kræfter på at rende rundt og lede efter det, deroppe!! Du kan i øvrigt selv Google fiskeri på Ø land så får du meget mere af vide og bliver sikkert tændt på at prøve en tur, om vi fanger fisk kan jeg ikke garantere, men du får en naturoplevelse ud over det sædvanlige, det kan jeg love.

Ang. kost: Vi tager "tørkost" brød og pålæg med hjemmefra. Færdigretter til aftensmad med ris el. kartofler. Altså ikke den store gastronomiske udfordring, men føde baseret på overlevelse og ikke alt for meget arbejde i køkkenet.

OBS!!! Waders er påkrævet!! Og når du pakker så er det absolut kun det mest nødvendige der skal i tasken, vi har ikke oceaner af plads!! En god hjælp er! Du skal kun fiske og sove......... så det pakker du efter.

Buget funger sådant:
Overnatning ca. 4800
Bro 1 tur/retur 500
Bro 2 tur/retur 700
Bus leje 500
Kørsel ca. 1200 km. x 1 kr.= 1200
Brændstof 1000
________________
8700 delt med 8= 1087.5 altså 1100+kost
Er du frisk så kontakt mig. kentvdn@hotmail.com

Et par ord om mig: 49 år. Førtidspensionist pga. rygproblemer. Gammel "rejsemontør" (rejst i asien)rimelig nem at omgås, rimelig kontant i min væremåde, har styr på tingene. En skovl er en skovl og en spade er en spade, altså ikke så meget indpakning. Problemer løses når de opstår, alt andet er spild af tid.

Målet er en kanon fisketur, uanset om vi kender hinanden eller ej!
Fælles mål fælles interesse........... FISK!












Til top
Kim Greil Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Greil

Tilmeldt:: 09 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Greil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2013 kl. 18:07
Hej Kent.
Er interesseret i uge 38 eller 39 - såfremt budgettet holder.
Er lige blevet fyret.
Grejet er i orden, omgængeligheden på plads lissom ansvaret for det fælles og lysten til stede.
Balskoene bliver hjemme og mad er til overlevelse.Smile
Jeg er 61 og i god form.

Kim

Til top
Kim Greil Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Greil

Tilmeldt:: 09 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Greil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2013 kl. 18:09
Til top
Kim Greil Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Greil

Tilmeldt:: 09 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Greil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jun 2013 kl. 18:10
Glemte at sige at jeg kun fisker med flue.
Til top
Kent Søjborg Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kent søjborg anderse Avatar

Tilmeldt:: 06 Jun 2013
Geografisk: Fåborg
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kent søjborg anderse Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2013 kl. 06:29
Det er modtaget, jeg samler op på det og du høre nærmere så snart der er en dato. Tak for din interesse.
Til top
Henrik Vraa Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
vraap

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vraap Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jun 2013 kl. 12:20
Hej Kent
Har du fået fyldt bussen op ?
Jeg og en kammerat kunne godt være interesseret
mvh Henrik Vraa
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres