Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fladfisk fra vestkysten

 Besvar Besvar
Forfatter
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fladfisk fra vestkysten
    Sendt: 18 Maj 2013 kl. 12:54
Hej allesammen.
Jeg har fået lyst til igen at prøve at sidde og mede lidt fladfisk fra en mole på vestkysten, feks Hvide Sande, Thorsminde eller måske nordligere. Det er meget lidt jeg har gjort i det de seneste mange år, men det er mit indtryk at der er temmelig langt imellem de flade derude nu. 
Er der nogen der har nogle positive oplevelser og gode råd til hvad jeg kan prøve, så vil jeg blive taknemmelig.
Jeg vil lige tilføje at det ikke er pighvarre langs den åbne kyst jeg er interesseret i, det er mole/havnefiskeri og helst med mulighed for andet end krabber Wink
Mvh Klaus
Til top
leo hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
KLEINN

Tilmeldt:: 02 Apr 2013
Status: Offline
Beskeder: 12
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér KLEINN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2013 kl. 20:03
hej prøv den lange høfde ved Agger Tange

Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Maj 2013 kl. 21:34
aggertangen døde for 20 år siden  pga sandpumpning.
fanges kun overfladefisk som ørred horn og bars.. multer.
mere liv på hanstholm nordmole. fiskes udaf  og god kastelængde. nogle få stykker strand ved bulbjerg
mere liv på djursland
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum