Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Åndbare waders 2000 kr

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dennis21

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Esbjerg Ø
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Åndbare waders 2000 kr
    Sendt: 04 Maj 2013 kl. 20:18
Står og skal ud og investere i et par nye åndbare waders max 2000 kr. Ved bare ikke hvilke jeg skal vælge. Nogen som har et par gode forslag, det må gerne være fra uk.

Hilsen

Dennis 


Til top
Steen Christensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
steiners

Tilmeldt:: 26 Okt 2011
Geografisk: Maribo
Status: Offline
Beskeder: 24
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steiners Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2013 kl. 08:02
Hey Dennis jeg kan varmt anbefale waders fra taimen. I min optik får man simms kval til den halve pris. Mit par køre på andet år nu. Og der har været nada galt med dem. Du skal bare huske at ha et Par neopren sokker ud over din waderssok, for at beskytte mod sand og små sten..   http://www.taimen.com/da/dk/category/waders/77
Til top
Peter Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
samsondk Avatar

Tilmeldt:: 12 Jul 2011
Status: Offline
Beskeder: 210
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér samsondk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2013 kl. 15:47
Jeg ville helt kalrt vælge Scierra CC6 til den pris..
Til top
Dennis Jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Dennis21

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Esbjerg Ø
Status: Offline
Beskeder: 74
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis21 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2013 kl. 19:02
Takker vil prøve og kigge på dem
Til top
Jan Johansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Johansen Avatar

Tilmeldt:: 04 Apr 2003
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 717
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Johansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Maj 2013 kl. 21:50
Jeg vil helt klart IKKE anbefale Scierra CC6.
Der er ændret i produktionen fra den model jeg havde (1. udgave) og til de nyere.
Min faste fiskemakker byttede sine sidste år, 3 gange. Dvs, 4 par waders som ikke nåede længere end til første vadetur, så var de utætte. Det ene par blev ovenikøbet pakket ud fra kassen ved vandet.
På to af parrene var syningerne forskellige på hvert sit ben.
 
Mine holdt 4 sæsoner, nu de kasseret. Og jeg får aldrig CC6 igen.
 
Hvis du er en standard-størrelse, så køb en billig model. Måske den skal byttes, men så er det ikke så mange penge der er i klemme. En dyr model kan også være en bytter, men irritationen er alt andet lige større, når der er flere cifre på bon'en :-)
 
Til top
Anders Bo Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
prezio86

Tilmeldt:: 25 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér prezio86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2013 kl. 08:45

Et par G. Loomis Max waders til 1699,- kunne også være en mulighed.

Selv har jeg kun prøvet dem 3 ture indtil videre men de er super lækre - brede skulderstroppe, indbygget rygstøtte i wadebæltet, ind og udvendig lomme til retractor og 5/3 lag.
Til top
Henrik L. Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
maskinmester

Tilmeldt:: 05 Jun 2009
Status: Offline
Beskeder: 199
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér maskinmester Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2013 kl. 09:06
jeg vil lige udnytte denne her tråd, da det har lidt med hinanden at gøre... er det kun simms der laver waders i xxxl og opefter eller er der nogen af jer herinde der har kendskab til andre fabrikater 
Til top
Jesper Rosgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
J Rosgaard

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Status: Offline
Beskeder: 295
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér J Rosgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2013 kl. 17:06
BARE laver dem også.

Fåes hos Salmonfly
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mich 0307 Avatar

Tilmeldt:: 19 Nov 2012
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mich 0307 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2013 kl. 17:08

Hej Steen
Ved du hvilken størrelse deres stockingfoot er i en LL. Det er nok kun i de kendte mærker man kan vælge denne størrelse. Eller jeg kunne også spørge til størrelsen på dine waders, hvor du nok har en fornemmelse af størrelsen på sokken Smile
Venligst Michael
Til top
Michael Pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mich 0307 Avatar

Tilmeldt:: 19 Nov 2012
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mich 0307 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Maj 2013 kl. 17:11
Hej Steen

Ups så ikke at du jo netop havde købt Simms hos dem, men måske du ved det alligevel Smile
Venligst Michael
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres