Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Djurs Fiskepark

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Djurs Fiskepark
    Sendt: 29 Apr 2013 kl. 14:27
Min kærestes yngste datter på 11 år kom forleden og sagde hun godt kunne tænke sig at komme med mig ud at fiske - hvilket jeg jo naturligvis sagde ja til.
Hun har kun prøvet at fiske en enkelt gang før.
Jeg tænkte jo at en put & take med en børnesø nok ville være en god ide, og da de bor i Rønde var min første tanke Djurs Fiskepark i Fannerup.
Jeg kender ikke stedet andet end af navn og har ingen ide om hvordan fiskeriet er der, så her regner jeg jo med at der sidder folk herinde med viden om stedet.


Til top
Casper Simonsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper S

Tilmeldt:: 23 Okt 2002
Geografisk: Mols Helgenæs
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2013 kl. 14:32
Har selv været der med mine børn. Børnesøen er lille og fin. jeg har sjældent nået at rigge mit eget grej til før mine to børn har fanget fisk. Der er dog en begrænsning på 2 fisk pr fiskekort. Derefter skal man fiske i de andre søer.
Dem har jeg aldrig haft stor succes ved. jeg tager kun derud hvis min børn vil, ellers kunne jeg ikke drømme om at bruge tid på søerne.
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2013 kl. 15:44
jamen det lyde jo som om det er en fin sø når man skal have børn med.
Hvis der er andre forslag til lignende børnevenlige søer i nærheden af Rønde er disse naturligvis velkomne.
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2013 kl. 19:56
Hvad med havnen i Grenå mon ikke der er en enkelt løssluppen regnbue tilbage
Til top
Michael Moesby Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
moesby Avatar

Tilmeldt:: 01 Sep 2012
Status: Offline
Beskeder: 212
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér moesby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2013 kl. 20:06
Citat: ole skaarup

Hvad med havnen i Grenå mon ikke der er en enkelt løssluppen regnbue tilbage
den er også overvejet

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum