Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stella 4000 SFE

 Besvar Besvar
Forfatter
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stella 4000 SFE
    Sendt: 03 Apr 2013 kl. 19:05
Hey derude
 
jeg har lige set på mit Stella 4000 SFE, at der hvor man skruer håndtaget på, er der et lille mellemrum imellem selve håndtaget og "kroppen" af hjulet .. jeg kan umiddelbart ikke få den til at gå "helt ind", men jeg er lidt i tvivl om det skal være sådan ..
 
er der evt. en derude, der har sådan et hjul som lige kan kigge på der hvor håndtaget går ind på hjulet, og se ad om der er en smule luft .. uploads/103942/fiskehjul.png
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Apr 2013 kl. 21:13
bump'er lige denne, i håb om at der er en venlig sjæl der kan hjælpe
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2013 kl. 07:13
vi prøver lige igen! .. er der ingen der har et lign. hjul, som lige kunne tage et kig!
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2013 kl. 12:16
Ørde på mine FD er der også et lille mellemrum. Hvis den ligger helt til vil den jo skrabe på.
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Apr 2013 kl. 13:40
det tænkte jeg også, men jeg syntes bare at der kan samle sig snask og skidt derinde .. syntes også det så sådan ud på flere billeder, jeg ville blot være helt sikker .. 

og tusinde tak fordi du gad at kigge Hans-Erik


Redigeret af Ørde - 04 Apr 2013 kl. 13:41
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres