Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

"Havørred Limfjorden" Sker der noget??

 Besvar Besvar
Forfatter
Søren Herred Johnsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Søren Herred Johnsen Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2002
Geografisk: Limfjorden ( Thisted Bredning rundt)
Status: Offline
Beskeder: 22
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren Herred Johnsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: "Havørred Limfjorden" Sker der noget??
    Sendt: 17 Feb 2013 kl. 16:44
Jeg har før efterlyst livstegn fra "Havørred Limfjorden" / tilmeldt mig deres nyhedsbrev, men jeg har ikke hørt noget nyt i årevis, kunne jeg fristes til at skrive.. Deres "nyheder" på hjemmesiden er ikke blevet opdateret siden juli 2011.. http://www.havorredlimfjorden.dk/Nyheder/ Er der nogen, der ved om der stadig sker noget / Hvis der sker noget: Hvorfor så ikke sende nyhedsbrev ud?? 
Til top
Søren. Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Søren. Avatar

Tilmeldt:: 31 Mar 2012
Status: Offline
Beskeder: 96
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søren. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2013 kl. 17:00
http://www.havorredlimfjorden.dk/Kontakt/
^ Under kontakt finder du både navn, telefonnummer og mail på de to initiativtagere. Mon ikke at de kan fortælle dig mere end brugerne på dette forum?
Jeg kender Carsten og han er en flink fyr, prøv at ringe eller skrive til ham :)
Du kan også prøve at kontakte ham/dem via facebook, hvis du har en profil derinde.

Ellers skal jeg gerne spørge ved lejlighed, og poste et svar i denne tråd.


Redigeret af Søren. - 17 Feb 2013 kl. 17:48
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Feb 2013 kl. 17:41
jeg kender ikke noget til selve projekt "havørredLimfjorden", Men jeg kan fortælle at der afholdes en temadag omkring Stenrev i Limfjorden, torsdag den 28 feb. i Aabybro. Temadagen omhandler betydning af nyudlagte stenrev (til erstatning for de gamle) der bliver også mulighed for at diskutere hvor stenrevene eventuelt skal placeres. man skal tilmelde sig, senest den 18.feb.
indlægsholderne er fra Århus universitet, naturstyrelsen, DTU aqua, videncenter for landbrug og Danmarks naturfredningsforening.
det er et møde både for landmænd og andre interesserede. man kan gå ind på hjemmesiden www. limfjordsraadet.dk, der er det meningen at dagsordene skal være.
jeg synes umiddelbart det lyder interessant, og stenrev kan da også være til gavn for det rekreative fiskeri, foruden alle de andre fordele -  vandrensning, diversitet og så videre.
så jeg håber at kommunerne vil tage muligheden op, for at få et mere aktivt og kendt fiskeri i den kæmpestore fjord
 
mvh hcg
 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum