Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Svend Saabye Lystfiskerliv

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cemtex Avatar

Tilmeldt:: 18 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cemtex Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Svend Saabye Lystfiskerliv
    Sendt: 09 Feb 2013 kl. 19:57
Jeg har ovennævnte bog i første udgave, som er i A4 format. Jeg kunne godt tænke mig at høre om nogen ved noget om hvad sådan en bog kunne være værd ?
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cemtex Avatar

Tilmeldt:: 18 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cemtex Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2013 kl. 20:00
Ps' så er bogen fra 1957
Til top
Steen Kehler Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steen Kehler Avatar

Tilmeldt:: 03 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 1478
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steen Kehler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2013 kl. 20:48
Indbundet og i flot stand vil prisen ligge på 800 kr. , signeret 1000 kr. , brugt 500 kr. eller mindre.
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cemtex Avatar

Tilmeldt:: 18 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cemtex Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Feb 2013 kl. 21:33

Tak for svar, det var hurtigt. Den er vist ikke signeret, men i ret pæn stand..  tak for svaret :-)

Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2013 kl. 16:19
Steen den findes kun indbundet og prisen afhænger om farvetavlerne er intakte og om smudsbindet er der
Til top
Steen Tofte Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sovereign Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2004
Geografisk: Lapland
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sovereign Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2013 kl. 19:22
Hej !

Jeg betalte kr. 1000,- for min 1999. uden smudsbind men flot. En vidunderlig bog, senere udgaver er det også, men den förste er lidt extra - lidt flottere og så med farveplancher - sälg den ikke for billigt for så mange blev der ikke trykt af dem.
Mvh.  Steen
Til top
John Behrndtz Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
pip_ser

Tilmeldt:: 23 Sep 2007
Status: Offline
Beskeder: 822
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér pip_ser Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2013 kl. 20:04
ikke blev der trykt få men den var også temmelig dyr for sin tid
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cemtex Avatar

Tilmeldt:: 18 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cemtex Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Feb 2013 kl. 20:15
Tak for jeres svar. Jeg er nu ikke sikker på at jeg vil sælge bogen..
 
 Hvad er farvetavler, som nævnes længere oppe i tråden ?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres