Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Krabi - Thailand

 Besvar Besvar
Forfatter
Mikael Tange Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelTange Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelTange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Krabi - Thailand
    Sendt: 08 Feb 2013 kl. 10:48
Hej med Jer,

Er der nogen, der vil give sit besyv med, når jeg agter af hive fluekæppen med til Krabi.

Medtager følgende: #4 sæt efter småfisk på stranden/revene og evt. bække. #6 sæt bare for at være sikker, såfremt skulle man rende ind i muligheden for lidt større fisk. Spinnestangen får også lov at deltage.

Jeg har set, at der er et fiskeresort i Krabi, er der nogen, som har erfaringer med det? Se følgende:  http://www.thai-freshwaterfishing.com/fishing-in-krabi_dk.html#.URTJavKBmNg eller http://www.gillhamsfishingresorts.com/

/Tange
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2013 kl. 11:27
glem #4 stangen... tag en 6er med som det mindste og en 8er eller 9er og så fiskeimitatipner, rjer og krabber....
 jeg har gjort det at jeg har lejet en kajak og selv sejlet ud i mangroven og ud på revkanterne... forskellige former for jack, trevally, baracuda og alverdens andre fisk i alverdens farver...
god tur

mik
Til top
Mikael Tange Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
MikaelTange Avatar

Tilmeldt:: 25 Okt 2011
Status: Offline
Beskeder: 98
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MikaelTange Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2013 kl. 11:31
Hej Mikkel,

Tak for info.. Så bliver det tungere grej også pakket med.
Har ikke den helt store fidus til tropiske fluer, så det bliver hvad man kan finde i den gængse kystflueæske. Det er ikke en decideret fiskeferie, men jeg holder ikke til 14 dage på stranden(hvad er det jeg siger, alt er vel bedre end dansk vinter).
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Feb 2013 kl. 12:36
jeg ville ikke undvære krabber... ej heller et par store flatwings til cuda
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum