Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ANVIL ATLAS FLUESTIK BILLIGT?

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: ANVIL ATLAS FLUESTIK BILLIGT?
    Sendt: 04 Feb 2013 kl. 23:02
Hej Big smile
 
Anvil Atlas Fluestik
 
Jeg har gennem et stk. tid søgt dette fluestik i USA til en billig penge (dollar), da jeg ikke har kunnet finde det i danmark (overhovedet), eller i UK til billigere pris.
 
Nu faldt jeg så over stikket hos Korsholm, og til en billigere pris. Ca. 250-300kr. skulle der være at spare i forhold til USA priser totalt incl. dansk told, moms og fragt.
 
Jeg kom til at købe et, og måske er der andre der ku ha` lyst Wink
 
 
Mvh. - Kim -
Til top
Jørn Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jørn Rasmussen

Tilmeldt:: 16 Dec 2005
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2014 kl. 22:13
Hej Kim
 
Jeg så at du sidste år har købt et fluestik anvil atlas,
Jeg har ligesom dig kikket på forskellige stik, og det er en jungle, men hvardan er du tilfreds med stikket.
 
M.v.h.
 
Jørn Rasmussen
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jan 2014 kl. 22:39
Hej Jørn Big smile
 
Jeg må hellere skynde mig at svare, da jeg har problemer med netværket. Jeg (og min søn) bliver smidt af hele tiden, så det er jo en ren pinsel :)
 
Jeg fik for ca. 3 mdr. siden en mail fra en anden person , der gerne ville købe mit aktuelle stik. Det fik han lov til, da jeg havde 5 andre stik i forvejen. Stikket er imidlertid så vidt jeg nu ved, et ret godt stik til pengene, og jeg ville ikke være bleg for at bruge det, hvis det nu engang kom såvidt igen Big smile
 
Mvh. - Kim
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2014 kl. 10:40
Hvis man endelig vil gå meget op i prisen fås det i Tyskland, til

1111kr. Inkl. Fragt. :-) hos fullserviceflyfising.
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Jørn Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jørn Rasmussen

Tilmeldt:: 16 Dec 2005
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2014 kl. 17:46
Hej Smile
 
Det var ikke så meget prisen jeg så efter.
Jeg syntes det er et stik til fornuftige penge,
og ville gerne høre meningen om dette stik.
 
Jørn
Til top
Caspar Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Hansen Avatar

Tilmeldt:: 26 Sep 2003
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 99
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2014 kl. 17:51
Hej Jørn
Jeg har det omtalte stik og har brugt det gennem ca. 2 år og det har til fulde opfyldt de krav jeg har til mit fluestik. Jeg er dog på udkig efter noget andet og vil derfor gerne sælge mit hvis det har interesse. Ikke fordi jeg er utilfreds med det men fordi jeg, ligesom med fluegrejet trænger til at prøve noget andet værktøj. Har også haft Regal stik men synes egentlig bedre om mit Atlas.
Til top
Jørn Rasmussen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jørn Rasmussen

Tilmeldt:: 16 Dec 2005
Geografisk: Kbh.
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørn Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2014 kl. 21:13
Hej Casper Smile
Jeg har sendt dig  PM
 
Jørn
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres