Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zpey Fusion Zpeed line og Compact

 Besvar Besvar
Forfatter
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Zpey Fusion Zpeed line og Compact
    Sendt: 26 Jan 2013 kl. 17:17
Har lige købt en Zpey Fusion Zpeed line mono for 129kr hos Korsholm. De har sat priserne gavaldigt ned på Zpey linerne.
Prøve se dette link til deres Compact liner og forfang : http://www.korsholm.dk/dk/fiskeri-produkter/tilbud-fiskeri/flueliner.html

Der er mange PENGE at spare Big smile

Håber ikke jeg træder noger over tærerne ved denne lille reklame, for det er ikke for at reklamere for nogen bestemt butik, men for at i kære FISKEVENNER også kan spare nogle penge Wink

Der skal jo ikke så meget til, før man får HUG herinde Ouch


Redigeret af carsten o - 27 Jan 2013 kl. 12:47
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2013 kl. 18:03
har de zpeed fusion i både 32 og 50 punds til den pris?? Og ved du om de også er på tilbud til 129 kr i næste uge?? kunne godt tænke mig at prøve en 50 punds nemlig..
 
så i sportsfiskeren at de har udsalg den 8 februar med længe åbent..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2013 kl. 18:19
Har købt en af hver, så det har de Wink
Men jeg kan ikke se det på deres side, jeg ringede og efter spurgt denne mono og den har de så længe lager haves.
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2013 kl. 18:21
Citat: carsten o

Har købt en af hver, så det har de Wink
Men jeg kan ikke se det på deres side, jeg ringede og efter spurgt denne mono og den har de så længe lager haves.
 
Tak for svaret
 
Jeg må lige få to 50 punds hjem så.. Så har jeg til de næste par år..
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Jan 2013 kl. 18:28
Fik at vide at i forbindelse med det kommende udsalg vil man kunne købe 5 Zpey-liner for en TUDSE Wink

De havde købt et Zpey lager op, så dem med hang til disse liner skal være på dubberne Big smile


Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jan 2013 kl. 12:41
Nogen der har kunne rive/knække øjet på denne line ( Zpey Fusion Zpeed), hvis man binder et øje direkte på linen ?

Jeg spørger fordi jeg en gang hvade en loop mono og hvis jeg bandt et øje direkte på linen blev den svag i knuden. Hvorimod hvis jeg lavede en strømpe og trak på linen, var den stærk nok !




Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres