Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiskevest

 Besvar Besvar
Forfatter
Niels Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
NN32 Avatar

Tilmeldt:: 25 Mar 2012
Geografisk: Vejen
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NN32 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fiskevest
    Sendt: 04 Jan 2013 kl. 21:09
Hej kunne godt lige bruge lidt hjælp
Jeg har brug for en ny fiskevest da jeg måtte sende min
Ron Thompson Colorado Vest i skralde spanden efter 2 år var hvad den kunne holde til.
Lidt træt af lommerne var jeg også da noget af grejet man havde i lommen foran , kunne lande omme på ryggen.

Jeg har kigget lidt på en Simms Guide Vest Khaki nogen der har denne fiskevest??

http://www.stefs-lystfiskergrej.dk/Shop/info.htm?catid=70&articleid=Simms_khaki_Guide_Vest


Noget der er træls er at jeg ikke kan opstøve den i det sønderjyske butikker.
Jeg er en af dem der godt kan lide at mærke det i hånden, inden jeg køber det.
Og enten skal jeg helt til Århus eller Odense.

Er der ellers nogen forslag til en fiskevest med mange lommer i.
Det må godt være god kram.
Syndes dog at 1700 kr er for meget for en fiskevest
Til top
Michael Vigtoft Skotte Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mivs

Tilmeldt:: 02 Feb 2007
Geografisk: Bogense
Status: Offline
Beskeder: 456
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mivs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jan 2013 kl. 23:39
Har sendt dig en pm.
Ellers kig efter Patagonia - er sgu osse lækkerier. Er i hvert fald glad for min, men ikke så mange lommer som f.eks. Orvis samt G3 Guide fra Simms
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2013 kl. 06:47
jeg er meget begejstret for min simms vertical..
 
Der er rimeligt med lommer, men det vigtigste er at der er to store lommer som kan holde de store c&f design æsker.. De store lommer vender vertikalt og er nemme at komme i.. Vesten er kort og ikke i vejen når du fluefisker..
 
bør kunne fås ved alle der forhandler simms, tjek evt prisen på nettet og pres den lokale til samme pris..

http://shop.go-fishing.dk/product/simms-vertical-guide-vest-782/

http://onoshop.exblog.jp/9976441

det er den øverste model på linket, jeg har mere end rigeligt plads til grej.. derudover har jeg altid en drikkedunk med og til tider også en vindjakke i ryglommen.. har dog købt en dunk med karabinhage og et loon tippet holder der også sidder på vesten til mine ruller med forfang..


Redigeret af René H.N. - 05 Jan 2013 kl. 08:45
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Niels Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
NN32 Avatar

Tilmeldt:: 25 Mar 2012
Geografisk: Vejen
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NN32 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2013 kl. 18:31
Mange tak skal du have .
God info.
Til top
Lars Thomsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Larstthomsen Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 216
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Larstthomsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2013 kl. 18:38
Har selv en gammel Geoff Anderson vest, skulle jeg skifte i dag, blev det denne... http://www.geoffanderson.com/kat14-Fishing-vests/side57-Zinga™-fishing-vest.html
Mvh Lars
Til top
Christian Bang Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bang-Mors Avatar

Tilmeldt:: 04 Feb 2008
Geografisk: Mors
Status: Offline
Beskeder: 13
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bang-Mors Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2013 kl. 19:58

Hej! Selv tog jeg chancen og købte et lidt "ukendt" mærke SAMEO.

Tror Effektlageret har det i DK, men kan købes på hjemmeside, hvis det er.
 
 
Vest med rigtig mange små fede finesser. Synes man får rigtig meget for pengene, så gør det ikke så meget, at der ikke står Simms i nakken Wink
 
Bang-Mors
Til top
Casper Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
CasperR

Tilmeldt:: 26 Jan 2011
Geografisk: Valby
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CasperR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jan 2013 kl. 20:17
Jeg har købt en airflo outlander som jeg er meget glad for. Fås billigt på ebay.co.uk
Til top
Niels Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
NN32 Avatar

Tilmeldt:: 25 Mar 2012
Geografisk: Vejen
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NN32 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 18:01
Tak for alle svarene

Men tror det bliver den her neden for da den har flest lommer

http://www.youtube.com/watch?v=LfszfNCdeTs

Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 18:05
hvad har du behov for at have med, som kræver så mange lommer :confused:
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Niels Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
NN32 Avatar

Tilmeldt:: 25 Mar 2012
Geografisk: Vejen
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NN32 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 18:44
Jeg har sku altid så meget lort med både når jeg er ved åen eller kysten.
Håber på længere leve tid for den her vest end min Ron Thompson Colorado Vest som kun holde 2 år
Men Ron Thompson Colorado Vest var en god vest, måske bare lige lidt tynd i stoffet.
Til top
Kevin rostrup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kevin rostrup Avatar

Tilmeldt:: 17 Okt 2011
Geografisk: Frederikshavn
Status: Offline
Beskeder: 847
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin rostrup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 19:14
Hardy flueveste det er noget der holder min er 15 år gammel,og har haft den på med over 100 fiskedage om året og nul reperationer
 
Waistpacks er ellers også gode hvis du ikke skal vade dybt
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 22:01
okay..

jeg finder nu min vertical rimelig rummelig.. den har plads til en del i lommerne..

simms vestene er i ganske god kvalitet, min er brugt mange mange timer og fremtræder særdeles fin uden overhovedet og være vedligeholdt.. det må holde den tid det kan.. jeg betaler for noget med en god komfort og plads, så kommer holdbarheden i anden række i dette tilfælde
med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Niels Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
NN32 Avatar

Tilmeldt:: 25 Mar 2012
Geografisk: Vejen
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NN32 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jan 2013 kl. 22:24
Hvad koster sådan en Hardy flueveste enlig?
Kunne ikke finde en pris ved at søge eller måske har jeg ikke søgt godt nok.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres