Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline exceed

 Besvar Besvar
Forfatter
Martin Thomsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Don Don

Tilmeldt:: 02 Jun 2010
Geografisk: Nordvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Don Don Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline exceed
    Sendt: 30 Nov 2012 kl. 18:03
Hejsa.
Jeg har i flere år nu fisket fra kysten med spin men kunne nu godt tænke mig også at prøve fluefiskeriet fra kysten også. I den forbindelse er jeg faldet over et godt tilbud på en Guideline Exceed.
Derfor har jeg brug for lidt Info omkring denne fluestang.
Jeg ønsker mig en stang med en god rygrad,der ikke kræver for mange blindkast og "lader" hurtigt. Kan nogen svare mig på om Guideline Exceed kunne være denne stang eller den er mere allround/eller å-stang??
Mvh martin
Til top
mads merrild Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Omerrild

Tilmeldt:: 05 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Omerrild Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2012 kl. 18:48
Hej Martin

Jeg fisker selv med guideline, det kommer an på din kastestil, men jeg vil sige at den stang som du omtaler er en allround stang. 
Du skal prøven den hos din lokale Grej pusher før du bestemmer dig.
Jeg selv går men en Guideline Lpxe RS #6 og den har en meget hurtig aktion.

K&B
 

Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Nov 2012 kl. 21:27
Enig med Mads. Rs er en kyststang og kræver lidt øvelse. Er du ny i faget bør du vælge den anden.
Ansat i Guideline



Redigeret af kim jakobsen - 30 Nov 2012 kl. 21:38
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum