Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Medestedet

 Besvar Besvar
Forfatter
karsten jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
nyegaard

Tilmeldt:: 12 Sep 2008
Geografisk: aalborg ø
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nyegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Medestedet
    Sendt: 03 Nov 2012 kl. 12:13
Hejsa alle
skal have min nevø med ud og fiske i morgen (søndag)
havde tænkt lidt på medestedet ved arden men giver den nogle fisk for tiden?
eller har i andre forslag på en god put sø nær hobro
da han jo helst skulle prøve at få lidt flex på klingenSmile
 
på forhånd tak for svar
 
mvh karsten
Til top
Martin Kjær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mka13

Tilmeldt:: 10 Sep 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mka13 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2012 kl. 13:54
Jyllands bedste put and take sø ligger ved Resenbro nær silkeborg. Det er flotte fisk og der plejer og være fin med ørreder i den. Plus der er en bette sø kun for børn ( der er fangst garanti der). Kommer selv fra nordjylland, men tager gerne turen derned. Hvad med mariagerfjord, det er jo en god tid for havørreder, hvis man kender nogle gode pladser der! Ellers glenstrup sø, efter sø ørreder (";
Til top
Anders Juul Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Anders Juul

Tilmeldt:: 11 Sep 2005
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Anders Juul Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2012 kl. 14:13
Hej
Ville tage medestedet hver gang Star Der er ingen der sætter så mange fisk ud som de gør. Og der er masser af plads.
 
Anders
Til top
Jeppe Lyngsø Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Swebbe Avatar

Tilmeldt:: 25 Apr 2003
Status: Offline
Beskeder: 614
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Swebbe Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2012 kl. 20:25
Citat: mka13

Jyllands bedste put and take sø ligger ved Resenbro nær silkeborg. Det er flotte fisk og der plejer og være fin med ørreder i den. Plus der er en bette sø kun for børn ( der er fangst garanti der). Kommer selv fra nordjylland, men tager gerne turen derned. Hvad med mariagerfjord, det er jo en god tid for havørreder, hvis man kender nogle gode pladser der! Ellers glenstrup sø, efter sø ørreder (";


Det var da noget af en (farvet?) påstand. Hvorfor skulle den lige være SÅ meget bedre end de andre? Min opfattelse er derimod helt en anden. Jeg ville da til hver en tid vælge Medestedet over enhver af de midtjyske putsøer!
Til top
Richo Gundersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
elmanno

Tilmeldt:: 10 Okt 2010
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér elmanno Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Nov 2012 kl. 23:11
Jeg ville til enhver tid vælge gunderup fiskesø frem for medestedet, det er stærke og pæne fisk han har derude i begge søer, og fiskene smager slet ikke af mudder, dem jeg har fanget i medestedet har smagt lidt af mudder :-(. Men siden du skal have din nevø med og der jo helst skal være fangstgaranti og mulighed for at se en del fisk i overfladen ville jeg vælge medestedet..knæk og bræk i morgen :-)
Til top
ole skaarup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ole skaarup

Tilmeldt:: 11 Dec 2010
Geografisk: Hobro
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ole skaarup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2012 kl. 15:49
Jeg spiser ikke put fisk... Men fanger dem gerne og giver væk til venner og naboer. Hvis det var tilladt ville jeg hellere end gerne praktisere C & R men det er desværre ikke velset i de fleste put søer jeg har været i.

Rent fiske mæssigt må jeg ærligt indrømme at medestedet er min absolutte favorit sø med fluen. Mange (rigtigt mange synlige fisk) men faktisk rimeligt selektive i deres hug det er ikke pisse nemt, faktisk er min fangst statistik bedre i fjorden end i put i år.
Til top
Chris Østergaard Kørvel Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
indonesiaflyfishing Avatar

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér indonesiaflyfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2012 kl. 16:26
@Anders og hvor har du så lige de tal fra kan nævne mindst 5 andre der sætter mange flere fisk ud
@Martin jeps resenbro put and take er der sikker fangst garanti i børnesøen men den normale voksen sø fiske nu ikke specielt godt
 
@Karsten hvad vil i fiske med flue/prop/spin ? da det har meget at sige da nogle søer er gode til flue og nogle gode til mede og nogen spin
 
Men vil helt klart sige ved ålborg er serrislev et godt bud http://www.serritslevfiskepark.dk/ 
 
Mvh. Chris
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
indonesiaflyfishing@gmail.com
Til top
karsten jacobsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
nyegaard

Tilmeldt:: 12 Sep 2008
Geografisk: aalborg ø
Status: Offline
Beskeder: 97
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nyegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2012 kl. 20:21
hej alle tak for jeres svar 
 
det blev så til medestedet
og nevøen fik en fin lille bæk ørrede på wobler så det var super
og ja jeg plejer også selv at syntes rigtig godt om medestedet
men syntes fiskene er blevet meget svære at få til noget som helst
fisker selv med flue
og ja chris serritslev er også en rigtig fin put sø som klart kan anbefales
Til top
Martin Kjær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mka13

Tilmeldt:: 10 Sep 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mka13 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2012 kl. 20:22
--Chris K. Z.
Jeg har kun personlige gode erfaringer med resenbro, har aldrig fanget under 2 ørreder pr gang.. Og ja, der er fangst garanti i børne søen. Rart når man har nogle yngre medlemmer af familien med.
Til top
Chris Østergaard Kørvel Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
indonesiaflyfishing Avatar

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér indonesiaflyfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2012 kl. 21:45
Citat: mka13

--Chris K. Z.
Jeg har kun personlige gode erfaringer med resenbro, har aldrig fanget under 2 ørreder pr gang.. Og ja, der er fangst garanti i børne søen. Rart når man har nogle yngre medlemmer af familien med.
 
 
2 fisk er sku da os noget tyndt har fådet over 10 fisk de sidste par gange jag var der ude.....men er bare mange andre søer der fisker meget bedre som ørnsø ved silkeborg eller skovs for den sags skyld....skyggehale elller tusågaard ja der er mange andre i området...eller pindsmølle som nok er den sø i dk med flest udsatte fisk, sætter ud 3 gange om dagen ! ellers er der os rørbæk....fisker os meget bedre...ja kunne blive ved....men han ville jo bare vide hvilken fisker bedst og efter min mening er resen bare ikke højt på listen
 
Mvh. Chris


Redigeret af indonesiaflyfishing - 04 Nov 2012 kl. 21:47
indonesiaflyfishing@gmail.com
Til top
Chris Østergaard Kørvel Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
indonesiaflyfishing Avatar

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér indonesiaflyfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2012 kl. 21:59
Citat: nyegaard

hej alle tak for jeres svar 
 
det blev så til medestedet
og nevøen fik en fin lille bæk ørrede på wobler så det var super
og ja jeg plejer også selv at syntes rigtig godt om medestedet
men syntes fiskene er blevet meget svære at få til noget som helst
fisker selv med flue
og ja chris serritslev er også en rigtig fin put sø som klart kan anbefales
 
Jamen Tillykke til knægten Wink så var hans dag vel redet.......men nu synes jeg ikke der kom noget om hvad du fanget Tongue knægten fik måske flest LOL


Redigeret af indonesiaflyfishing - 04 Nov 2012 kl. 22:36
indonesiaflyfishing@gmail.com
Til top
Martin Kjær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mka13

Tilmeldt:: 10 Sep 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mka13 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2012 kl. 22:54
Jeg sagde også minimum 2 stk på 2 timer, har fanget mange flere der...! Fiskene her er flotte i finner m.m. Og nogle af de nævnte søer som du skriver, har godt nok mange fisk. Men så mangler der finner og de smager af mudder. Plus kender mange der har besøgt tusegaard uden held....
Til top
Martin Kjær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mka13

Tilmeldt:: 10 Sep 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mka13 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2012 kl. 22:56
Super.. Også en dejlig dag og være afsted på! 
Perfekt tur i havde jer så (";
Til top
Chris Østergaard Kørvel Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
indonesiaflyfishing Avatar

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér indonesiaflyfishing Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Nov 2012 kl. 23:19
Citat: mka13

Jeg sagde også minimum 2 stk på 2 timer, har fanget mange flere der...! Fiskene her er flotte i finner m.m. Og nogle af de nævnte søer som du skriver, har godt nok mange fisk. Men så mangler der finner og de smager af mudder. Plus kender mange der har besøgt tusegaard uden held....
 
Nu kan jeg ikke se han spørg hvor man kan fange fisk med hele finner eller fisk som ikke smager af mudder men gerne ville give knægten en god oplevelse med mange fisk på klingen......og måske dem du "kender" skulle lade havstangen og silleforfanget blive hjemme LOL, nu taler jeg af egen erfaring og har altid fådet mange fisk ved tusågaard tit med 3-4-5 ja og fler fisk over 6 kilo.....og så er fluestrømmen jo super fin at fiske i
 
Mvh. Chris


Redigeret af indonesiaflyfishing - 05 Nov 2012 kl. 05:42
indonesiaflyfishing@gmail.com
Til top
Martin Kjær Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mka13

Tilmeldt:: 10 Sep 2010
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 100
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mka13 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2012 kl. 15:25
Citat: indonesiaflyfishing

Citat: mka13

Jeg sagde også minimum 2 stk på 2 timer, har fanget mange flere der...! Fiskene her er flotte i finner m.m. Og nogle af de nævnte søer som du skriver, har godt nok mange fisk. Men så mangler der finner og de smager af mudder. Plus kender mange der har besøgt tusegaard uden held....
 
Nu kan jeg ikke se han spørg hvor man kan fange fisk med hele finner eller fisk som ikke smager af mudder men gerne ville give knægten en god oplevelse med mange fisk på klingen......og måske dem du "kender" skulle lade havstangen og silleforfanget blive hjemme LOL, nu taler jeg af egen erfaring og har altid fådet mange fisk ved tusågaard tit med 3-4-5 ja og fler fisk over 6 kilo.....og så er fluestrømmen jo super fin at fiske i
 
Mvh. Chris

Anbefalede også bare et sted til ham med gode muligheder for at fiske og fange noget.. Gider ikke det her mund huggeri, er mit liv for kort til Wink
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2012 kl. 15:41
Altså,.. har efterhånden været i medestedet utallige gange.. og har da også fisket mange andre steder i nordjylland/østjylland og vil helt klart anbefale medestedet.. Der er masser af fisk og der går nogle store fisk deroppe nu.. fik selv en 6kgs her i weekenden på flue.

Alletiders fiskesø med masser af plads og fandens mange fisk!

ps: personlig rekord 35fisk deroppe fra!!


Redigeret af Gulvmanden:) - 05 Nov 2012 kl. 15:42
Til top
Rene Bach Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Renebach83 Avatar

Tilmeldt:: 03 Dec 2011
Status: Offline
Beskeder: 103
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Renebach83 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2012 kl. 19:20
Zlatan, og hvad flue brugte du så for at fange de 35 stk på den dag ? :)
Til top
Zlatan K Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gulvmanden:) Avatar

Tilmeldt:: 22 Mar 2011
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gulvmanden:) Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2012 kl. 20:29
Det var i foråret, en sort hjemmebundet :) godt tynd men luftig flue :D!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum